Programare în Java Script

Curs
8.5/10 (2 voturi)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 79 în total
Cuvinte : 16913
Mărime: 209.45KB (arhivat)
Publicat de: Vlad Catană
Puncte necesare: 0
Elementele de baza in Java Script.

Extras din curs

Java - Sectiunea 3

Reducerea efectului de palpaire la crearea animatiilor

Efectul suparator de palpaire a imaginii in cazul animatiilor, se poate evita prin :

- efectuarea operatiilor grafice intr-un obiect de textura din afara ecranului

- afisarea obiectului de textura

- redefinirea functiei update astfel incat ea sa nu stearga ecranul intre doua desenari succesive

Pentru acestea in applet-ul original vor fi efetuate urmatoarele modificari:

- crearea obiectului de textura din afara ecranului

Rectangle ZonaAp = bounds();

ImagineCeas = createImage ( ZonaAp.width, ZonaAp.height);

GraficaExtraEcran = ImagineCeas.getGraphics();

Se observa ca s-au obtinut mai intai dimensiunile zonei ocupate de applet, s-a creat un obiect imagine cu aceste dimensiuni, apoi un obiect de textura, pe baza acestei imagini.

- modificarea functiei paint astfel incat imaginea inainte de a fi afisata este pregatita in contextul grafic al texturii extra ecran.

public void paint(Graphics g) {

double alfa= nr_sec * Math.PI /30.;

GraficaExtraEcran.clearRect(0,0, l, h ); // sterge vechea imagine

GraficaExtraEcran.setColor(Color.red);

GraficaExtraEcran.drawOval(5,5,R+R+10, R+R+10);

GraficaExtraEcran.setColor(Color.blue);

GraficaExtraEcran.drawLine(xc,yc,

(int)(xc+(R-10)*Math.cos(alfa)),

(int)(yc+(R-10)*Math.sin(alfa))

);

g.drawImage(ImagineCeas, 0, 0, this);

}

Se disting in aceasta metoda trei etape importante:

- stergerea vechii imagini in obiectul textura, pentru a nu afecta ecranul,

- crearea noii imagini in obiectul textura extra ecran, deasemenea fara a afecta imaginea de pe ecran

- afisarea imaginii ceasului din textura pe ecran, cu ajutorul functiei drawImage()

Ultima etapa se desfasoara intr-un timp mult mai scurt decat cel necesar construirii imaginii direct pe ecran

- redefinirea metodei update()

public void update ( Graphics g)

{

paint (g);

}

In acest fel metoda update() nu mai sterge ecranul intre doua desenari succesive. Noua imagine, cu dimensiunile applet-ului, este afisata peste cea veche.

De notat ca pentru a obtine animatia, vechea imagine a fost totusi stearsa, dar in obiectul textura din afara ecranului.

Exemplu. Sprer deosebire de applet-ul Ceas, care desena un cerc de dimensiune fixa, urmatorul applet, CeasModificat, va desena un cerc avand raza egala cu R = min(l,h)/2-20, unde l si h sunt latimea respectiv inaltimea zonei applet definita prin tag-ul HTML:

<applet code=CeasModif width=400 height=300>

Fisierul sursa al acestui applet este prezentat in continuare.

import java.applet.*;

import java.awt.*;

public class CeasModif extends Applet implements Runnable {

int nr_sec;

int xc, yc, R;

int l, h;

Thread fir;

Preview document

Programare în Java Script - Pagina 1
Programare în Java Script - Pagina 2
Programare în Java Script - Pagina 3
Programare în Java Script - Pagina 4
Programare în Java Script - Pagina 5
Programare în Java Script - Pagina 6
Programare în Java Script - Pagina 7
Programare în Java Script - Pagina 8
Programare în Java Script - Pagina 9
Programare în Java Script - Pagina 10
Programare în Java Script - Pagina 11
Programare în Java Script - Pagina 12
Programare în Java Script - Pagina 13
Programare în Java Script - Pagina 14
Programare în Java Script - Pagina 15
Programare în Java Script - Pagina 16
Programare în Java Script - Pagina 17
Programare în Java Script - Pagina 18
Programare în Java Script - Pagina 19
Programare în Java Script - Pagina 20
Programare în Java Script - Pagina 21
Programare în Java Script - Pagina 22
Programare în Java Script - Pagina 23
Programare în Java Script - Pagina 24
Programare în Java Script - Pagina 25
Programare în Java Script - Pagina 26
Programare în Java Script - Pagina 27
Programare în Java Script - Pagina 28
Programare în Java Script - Pagina 29
Programare în Java Script - Pagina 30
Programare în Java Script - Pagina 31
Programare în Java Script - Pagina 32
Programare în Java Script - Pagina 33
Programare în Java Script - Pagina 34
Programare în Java Script - Pagina 35
Programare în Java Script - Pagina 36
Programare în Java Script - Pagina 37
Programare în Java Script - Pagina 38
Programare în Java Script - Pagina 39
Programare în Java Script - Pagina 40
Programare în Java Script - Pagina 41
Programare în Java Script - Pagina 42
Programare în Java Script - Pagina 43
Programare în Java Script - Pagina 44
Programare în Java Script - Pagina 45
Programare în Java Script - Pagina 46
Programare în Java Script - Pagina 47
Programare în Java Script - Pagina 48
Programare în Java Script - Pagina 49
Programare în Java Script - Pagina 50
Programare în Java Script - Pagina 51
Programare în Java Script - Pagina 52
Programare în Java Script - Pagina 53
Programare în Java Script - Pagina 54
Programare în Java Script - Pagina 55
Programare în Java Script - Pagina 56
Programare în Java Script - Pagina 57
Programare în Java Script - Pagina 58
Programare în Java Script - Pagina 59
Programare în Java Script - Pagina 60
Programare în Java Script - Pagina 61
Programare în Java Script - Pagina 62
Programare în Java Script - Pagina 63
Programare în Java Script - Pagina 64
Programare în Java Script - Pagina 65
Programare în Java Script - Pagina 66
Programare în Java Script - Pagina 67
Programare în Java Script - Pagina 68
Programare în Java Script - Pagina 69
Programare în Java Script - Pagina 70
Programare în Java Script - Pagina 71
Programare în Java Script - Pagina 72
Programare în Java Script - Pagina 73
Programare în Java Script - Pagina 74
Programare în Java Script - Pagina 75
Programare în Java Script - Pagina 76
Programare în Java Script - Pagina 77
Programare în Java Script - Pagina 78
Programare în Java Script - Pagina 79

Conținut arhivă zip

  • Programare in Java Script.DOC

Alții au mai descărcat și

Administrator al resurselor mașinii virtuale Java

Administrator al resurselor masinii virtuale java Aceasta aplicatie este structurata in doua parti si anume: un modul ce se ocupa cu legatura la...

Lucru cu Imagini în Java

LUCRUL CU IMAGINI IN JAVA 1.Clasa java.awt.image Pachetul java.awt.image contine 3 interfete cu functii specifice: ImageConsumer, ImageObserver,...

Curs HTML

Internetul a fost descris ca „o colectie larga de retele“ sau ca o „retea de retele“. Desi ambele definitii sînt corecte, nici una nu surprinde...

Visual C++

Dupa cum multi dintre noi cunosc ,atomul este format din particule materiale si anume un nucleu incarcat electric pozitiv si mai multi electroni...

Limbajul HTML

Web-ul este rodul întâlnirii dintre un inventator şi un strateg. Tim Berners-Lee ->este inventatorul ->a conceput Universal Resource Locator...

Structuri de Date și Algoritmi

Arbori Binari Optimi Despre arbori binari optimi putem vorbi atunci cand, pentru fiecare dintre cheile unui arbore binar ordonat cunoastem...

Curs C++

Limbajele C si C++ sunt limbaje de programare de nivel înalt. Limbajul C a aparut în anii 1970 si a fost creat de Dennis Ritchie în...

Prezentare a Limbajului HTML

scrise paginile World Wide Web (WWW). Termenii "document HTML" şi "pagina Web" sunt sinonime. Hypertext reprezintă posibilitatea de a crea...

Te-ar putea interesa și

Teză de licență - formarea unui portal informativ

Introducere Actualitatea temei: Societatea informaţională este societatea în care producerea şi consumul de informaţie este cel mai important tip...

Elaborarea sistemului de circulație a documentelor destinat folosirii în cadrul cancelariei de stat

Introducere Transmiterea eficienta a informaţiei constituie, incontestabil, una dintre principalele căi care poate contribui la progresul unei...

Generarea Automată a Diferitelor Modele de Pagini de Web cu Conținut Informativ din Baze de Date

Introducere MOTO: Programatorul este un creator de universuri pentru care este în întregime responsabil. (Joseph Weizenbaum) Odatǎ cu apariţia...

Tehnologii de Elaborare a Paginilor WEB

Introducere Cu toate ca este cel mai popular mijloc de comunicare, în realitate Internetul este confuz si încurcat. Internetul este o reţea de...

Validarea datelor de intrare și manipularea erorilor în programarea web

INTRODUCERE Într-o epocă modernă ca aceasta în care se poate rezolva totul cu ajutorul internetului printr-un simplu ”click” - o singură apăsare a...

Proiectarea unei soluții de comerț electronic

Comertul electronic reprezinta multitudinea proceselor software si comerciale necesare proceselor business sa functioneze numai, sau în primul...

Sisteme de securitate în rețele de calculatoare

1. Introducere in retelele cu acces la Internet TIPURI DE RISCURI - VEDERE GENERALA Conectarea unui sistem de calcul la Internet il expune la...

Tehnologiile Web

1.1 WORLD WIDE WEB * Scurt istoric WORLD WIDE WEB (sau mai simplu WEB sau WWW) este un context arhitectural pentru accesul la documente...

Ai nevoie de altceva?