Algoritmi și Programare - Lab 1

Laborator
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 3 în total
Cuvinte : 520
Mărime: 7.18KB (arhivat)
Publicat de: Atanasio Olariu
Puncte necesare: 0
Probleme rezolvate in C#: 1. Inserarea unui element opus 2. Valoarea polinomului in y 3. Perechi de numere

Extras din laborator

1. Se consider o listă liniară simplu înlănţuită cu elemente de numere întregi. Să se însereze înaintea fiecărui element negativ un element care va conţine opusul său.

namespace _1.Inserare_a_unui_elem_opus

{

public class nod

{

public object val;

public nod adr;

public nod()

{

val = null;

adr = null;

}

public nod(object x)

{

val = x;

adr = null;

}

}

public class llin

{

static nod p,u,q,q1;

static void Main(string[] args)

{

int n,i,x;

Console.Write("n= ");

n=int.Parse(Console.ReadLine());

Console.ReadLine();

p=new nod();

u=p;

for(i=1; i<=n; i++)

{

Console.Write("x= ");

x=int.Parse(Console.ReadLine());

q=new nod(x);

u.adr=q;

u=q;

}

Console.Write("Lista initiala: ");

q=p;

while(!(q.adr==null))

{

Console.Write(q.adr.val+ " ");

q=q.adr;

}

Console.Write("n");

q=p;

while(!(q.adr==null))

{

if ((int) q.adr.val<0)

{

q1=new nod();

q1.val=-(int) q.adr.val;

q1.adr=q.adr;

q.adr=q1;

q=q.adr.adr;

}

else

q=q.adr;

}

Console.Write("Lista noua: ");

q=p;

while(!(q.adr==null))

{

Console.Write(q.adr.val + " ");

q=q.adr;

}

Console.ReadLine();

}

}

}

}

2. Se consideră o listă liniară simplu înlănţuită cu n+1 de elemente, care conţine coeficienţi reali ai unui polinom de grad n. Se citeşte de la tastatură un număr real y. Calculaţi valoarea polinomului în y.

namespace _2.Val.polinomului_in_y

{

public class nod

{

public object val;

public nod adr;

public nod()

{

val = null;

adr = null;

}

public nod(object x)

{

val = x;

adr = null;

}

}

public class llin

{

static nod p, u, q;

static void Main(string[] args)

{

int n, i;

float x, y, pol, pute;

Console.Write("Gradul polinomului= ");

n = int.Parse(Console.ReadLine());

p = new nod();

u = p;

for (i=0; i<=n; i++)

{

Console.Write("Coeficientii: ");

x=float.Parse(Console.ReadLine());

q=new nod(x);

u.adr=q;

u=q;

}

Console.Write("y= ");

y=float.Parse(Console.ReadLine());

pol=0;

q=p;

pute=1;

while(!(q.adr==null))

{

pol+=(float)q.adr.val*pute;

pute=pute*y;

q=q.adr;

}

Console.Write(pol);

Console.ReadLine();

}

Preview document

Algoritmi și Programare - Lab 1 - Pagina 1
Algoritmi și Programare - Lab 1 - Pagina 2
Algoritmi și Programare - Lab 1 - Pagina 3

Conținut arhivă zip

  • Algoritmi si Programare - Lab 1.doc

Alții au mai descărcat și

Practică informatică

1 INTRODUCERE Ce este un program? Un program este o listă de instrucțiuni date calculatorului pentru a le executa. Calculatorul va citi...

Programare SQL

Obiective - Cunoaşterea capabilităţilor instrucţiunilor SELECT - Executarea unor instrucţiuni SELECT de bază - Cunoaşterea diferenţelor dintre...

Algoritmi - Reprezentarea Algoritmilor

1. Algoritmi Noţiunea de algoritm este fundamentală în informatică (aşa cum este în matematică noţiunea de mulţime). Astfel încât putem întâlni...

Programarea Calculatorului

Scopul lucrării: Evidenţierea nivelului de cunoştinţe a fiecărui student la informatică, în mod deosebit algoritmizarea, pentru elaborarea unui...

Programarea Calculatoarelor - Anul 1 - ETTI - C++

LUCRAREA 9 Scopul lucrarii îl constituie prezentarea tipurilor de date neomogene (structurile), utilizarea operatorului typedef în contextul...

Structuri de Date și Algoritmi

Se citesc m perechi de numere întregi (x,y) reprezentând extremitatile muchiilor unui graf neorientat cu n vârfuri si m muchii. Sa se verifice...

10 Probleme Rezolvate la C++

1. De alcatuit un program ce calculeaza valoarea lui a si b. Rezolvare: #include<math.h> #include<conio.h> #include<stdio.h> main() {...

Structuri de Date și Alogoritmi

Laborator 1 Probleme propuse 1. Să se realizeze un program pentru o agendă telefonică permiţând gestionarea unor persoane, a adreselor lor şi a...

Te-ar putea interesa și

Aparat Virtual pentru Supravegherea Indicilor de Calitate în Frecvență a Energiei Electrice

1. Tema de proiectare Aparat virtual pentru supravegherea indicilor de calitate în domeniul frecvenţei a energiei electrice. Acest instrument...

Dreptul de Autor pe Internet

1. Introducere Modalitatea în care Internetul a devenit fenomenul pe care astăzi îl considerăm un element omniprezent în existenţa umana pare a fi...

Tehnologia WAP

INTRODUCERE În ultimele ani cu un ritm rapid se dezvoltă două tehnologii : 1. Internet; 2. Sistemele mobile de conexiune. Mulţi utilizatori a...

Calcul Paralel

1.Introducere Conceptul clasic a lui Von Neumann despre computerul serial a fost incorporat in primele masini moderne de calcul. Viteza de calcul...

Algoritmi și Structuri de Date

Modulul 0. Alocare dinamica in limbajul C Capitolul 0. Pointeri si alocare dinamica. Tipul de date struct 0.1 Pointeri si alocare dinamica O...

Conducerea optimală a sistemelor de producție

L.1. (sapt. 1-3) OPTIMIZAREA STRUCTURII SORTIMENTALE A PLANULUI DE FABRICAIE Lab. 1 / sem I 2016-2017/ 26.09+03 si 10.10.2016 umane pe care le...

Modele Sistemice Liniare. Reprezentare Numericia, Conversii, Conexiuni

4.1 Tema Formarea deprinderilor de utilizare a conventiilor MATLAB de reprezentare numerica a modelelor sitemice de stare si de transfer....

Programă pentru studiul opționalului integrat

NOTĂ DE PREZENTARE Calculatorul este în prezent utilizat în majoritatea domeniilor sociale. Capacitatea de a utiliza computerul este de mare...

Ai nevoie de altceva?