Aplicație în C Builder

Laborator
8/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 37 în total
Cuvinte : 3627
Mărime: 3.44MB (arhivat)
Publicat de: Patricia Dragomir
Puncte necesare: 0

Extras din laborator

Inainte de a prezenta tot ce afiseaza mediul, vom rula deja un prim program, si anume programul implicit. Pentru aceasta comandam compilarea si executia. Aceasta se poate face in trei modalitati :

Executa clik asupra butonului « Run » aflat pe bara de comenzi rapide ;

Selectam din meniu « Run » ;

Tastam F9 ;

Iata ce apare :

Prin urmare, programul implicit afiseaza o fereastra. Fereastra contine mai multe butoane care asigura maximizarea, minimizarea sau inchiderea ei. De asemenea, ea este inzestrata cu un meniu implicit care se apeleaza executand clik pe iconul care reprezinta « Cladirea ».

Semnificatia fiecarui element :

1) Meniul – Serveste pentru a da anumite comenzi ;

2) Formularul (forma) – In timpul executiei, programul afiseaza o fereastra. In faza de realizare a programului, lucram asupra formularului, iar la rulare, formularul devine fereastra.

3) Paleta de componente – Fereastra programului contine mai multe componente vizuale (butoane, meniuri, etc). Pentru ca fereastra sa le contina, este necesar sa adaugam formularului componentele respective. Colectia de astfel de componente se gaseste pe Paleta de componente. Astfel putem adauga o componenta de tip buton, o componenta de tip meniu, etc.

4) Inspectorul de obiecte – O componenta este, de fapt, un obiect. Stim ca un obiect are propriile date, care in programarea vizuala se numesc proprietati. Exeple de proprietati : culoarea de afisare ; font-ul de scriere ; coordonatele coltului din stanga sus, inaltimea, latimea, etc. Valorile initiale ale acestora se stabilesc, de obicei, cu ajutorul inspectorului de obiecte, desi exista posibilitatea ca, in anumite cazuri, sa fie stabilite cu ajutorul mouse-ului.

Proprietatile formularului :

Cu ajutorul proprietatilor stabilim modul in care fereastra apare pe ecran in timpul executie programului. Valorile lor le vom stabili cu ajutorul inspectorului de obiecte.

1) Caption – retine un sir de caractere care este afisat de fereastra. Sirul respectiv constituie titlul ferestrei. Stabilirea titlului se face scriind in dreptul proprietatii respective, afisata de inspectorul de obiecte, sirul dorit.

Preview document

Aplicație în C Builder - Pagina 1
Aplicație în C Builder - Pagina 2
Aplicație în C Builder - Pagina 3
Aplicație în C Builder - Pagina 4
Aplicație în C Builder - Pagina 5
Aplicație în C Builder - Pagina 6
Aplicație în C Builder - Pagina 7
Aplicație în C Builder - Pagina 8
Aplicație în C Builder - Pagina 9
Aplicație în C Builder - Pagina 10
Aplicație în C Builder - Pagina 11
Aplicație în C Builder - Pagina 12
Aplicație în C Builder - Pagina 13
Aplicație în C Builder - Pagina 14
Aplicație în C Builder - Pagina 15
Aplicație în C Builder - Pagina 16
Aplicație în C Builder - Pagina 17
Aplicație în C Builder - Pagina 18
Aplicație în C Builder - Pagina 19
Aplicație în C Builder - Pagina 20
Aplicație în C Builder - Pagina 21
Aplicație în C Builder - Pagina 22
Aplicație în C Builder - Pagina 23
Aplicație în C Builder - Pagina 24
Aplicație în C Builder - Pagina 25
Aplicație în C Builder - Pagina 26
Aplicație în C Builder - Pagina 27
Aplicație în C Builder - Pagina 28
Aplicație în C Builder - Pagina 29
Aplicație în C Builder - Pagina 30
Aplicație în C Builder - Pagina 31
Aplicație în C Builder - Pagina 32
Aplicație în C Builder - Pagina 33
Aplicație în C Builder - Pagina 34

Conținut arhivă zip

  • Aplicatie in C Builder.docx

Alții au mai descărcat și

Clase și Programare C++ Builder

1. Un tur rapid al C++Builder Pentru moment, nu vom acorda decât o privire rapidă mediului de dezvoltare C++Builder, urmând ca în lecţia a şasea...

Limbajul HTML

Web-ul este rodul întâlnirii dintre un inventator şi un strateg. Tim Berners-Lee ->este inventatorul ->a conceput Universal Resource Locator...

Introducere în Limbajul Java

Programare Orientată pe Obiecte 1.Introducere în limbajul Java Java ca limbaj şi mediu de programare a fost lansat de firma Sun Microsystems. Cea...

Programarea în C++

Sarcina: Scrieţi un program care determină numărul maximal şi cel minimal din numerele unui fişier dat. Să se determine elementele mai mari ca cel...

Crearea aplicațiilor în Visual C++

*Generaţi aplicaţia de tip Dialog (Dialog Based!) Fisa selectînd ca şi tip de proiect MFC AppWizard(exe).Aplicaţia serveşte la realizarea unei fişe...

Probleme Rezolvate în C++

1. Să se verifice dacă un număr este pozitiv. #include<iostream.h> void main() { int a; //citim numarul cout<<"a=";cin>>a; //verificam daca...

Principiile Testării Software - Diagrama cazurilor de utilizare

Pentru realizarea laboratorului numărul 1, am ales sistemul turistic cu site-ul official Perfect Tour. Perfect Tour este o agenție de turism...

Medii de Programare

Laborator 1 În acest laborator vom realiza un calculator care să permită simplificarea fracțiilor raționale precum si alte operatii. 1....

Te-ar putea interesa și

Interfață utilizator universală pentru dispozitive wireless - sincronizare dispozitive

1. Introducere Ideea de baza a proiectului a pornit de la necesitatea omului de a fii tot timpul informat. Astfel daca initial existau...

Crearea unui website cu aplicații numerice utilizând platforma Java 2015

I. Introducere În zilele noastre, tehnologia s-a dezvoltat foarte mult odată cu dezvoltarea de aplicații în domeniile industriale și mai ales...

Sistem informatic pentru gestiunea unei companii de rețele telefonice

1. Analiza problemei 1.1 Esenţa şi conţinutul problemei De creat un program care va putea gestiona datele despre abona ții rețelei telefonice...

Sisteme Electronice pe Stadionul de Fotbal

Multimedia este un atribut, transformat rapid in substantiv datorita frecventei sale utilizari din ultimul timp. Multimedia (multi - mai multe;...

Șabloane de proiectare a interfețelor utilizator pentru aplicații web

Capitolul 1 Introducere Lucrarea prezinta sabloanele de proiectare , ce sunt acestea si cum ne ajuta ele in rezolvarea problemelor de proiectare...

Transformări geometrice asupra imaginilor

1. Tema proiectului Sa se realizeze o aplicatie ce implementeaza diferite transformari geometrice asupra unei imagini (translatie, rotatie, zoom...

Examen programarea orientată pe obiecte

1. Clase. O definitie “bruta” a clasei ar fi aceea ca este un concept extins al unui tip de date abstract : in loc sa contina numai informatii –...

Design Paterns - Creational Paterns

Scopul referatului Acest referat are drept scop realizarea unei imagini de ansamblu asupra asa numitelor “Design Patterns – Creational Patterns”....

Ai nevoie de altceva?