Ingineria Sistemelor de Programare

Laborator
8/10 (1 vot)
Conține 3 fișiere: doc
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 2023
Mărime: 153.32KB (arhivat)
Publicat de: Remus Marian
Puncte necesare: 0
Ministerul Educaţiei a Republicii Moldova Universitatea Tehnică a Republicii Moldova Facultatea CIM Catedra Automatica şi Tehnologii Informaţionale

Extras din laborator

Scopul lucrării:pentru domeniul ales de elaborat documentul cerintelor utlizatorului.

De identificat actorii sistemului, de stabilit functiile lor(cazuri de utilizare) si de realizat diagrama cazurilor de utilizare pentru fiecare actor si interactiunile intre ele.

Documentul Cerinţelor Utilizatorului

1. Introducere

1.1. Scopul documentului

Acest document descrie cerinţele de sistem ale site-ului informativ. Sunt descrise functionalităţile produsului, interfaţa cu utilizatorul, performanţele cerute, detalii privind componentele proiectului şi alte cerinţe similare. Proiectantul şi clientul pot folosi acest document pentru testare şi asigurarea cerinţelor specificate de client.

1.2. Scopul proiectului

Produsul realizat este site informativ privind locurile turistice din Moldova, ce este interpretat în codul PHP, care realizează posibilitatea de a lua cunostinta cu locurile turistice Interfaţa dezvoltată va fi capabilă să ofere utilizatorului posibilitatea de a viziona pe site informaria despre locatiile turistice din Moldova, informatie generala, istorie, imagini ce cuprind. Totodată trebuie să fie accesibilă optiunea

1.3. Definiţii, acronime, abrevieri şi notaţii

Browser = Program de explorare ce permite accesul utilizatorilor la informaţiile (text , poze, audio, video) aflate pe paginile de web.

Download = Transfer de la o maşină la altă maşină (calculator sau alt dispozitiv dotat cu posibilităţi de stocare şi transfer a informaţiei) al unui document sau program, fără a afecta copia informaţiei stocată de sursă.

HTML = HyperText Markup Language: limbajul folosit pentru a descrie paginile de web.

U1, U2, = notarea cerinţelor utilizatorului

S1, S2, = notarea cerinţelor de software (eventual în corespondenţă cu cerinţele utilizatorului

care au acelaşi indice)

HTTP = HyperText Transfer Protocol

URL = Uniform Resource Locator

Link = legătura la o altă pagină

Toolbar = Bara cu unelte

1.4. Referinţe

http://www.w3.org/

http://www.w3.org/MarkUp/#recommendations

http://www.w3.org/TR/html4/

1.4. Structura documentului

1. Introducere

Capitolul curent prezintă informaţii despre scopul acestui document, modul în care este realizat şi notaţii folosite, cât şi scopul proiectului în sine.

2. Descriere generala

Capitolul al doilea conţine descrierea produsului şi a funcţionalităţii sale finale, constrângeri impuse şi de grupul de utilizatori căruia se adresează produsul. Partea aceasta este scrisă în limbaj natural şi este partea în care sunt exprimate cerinţele utilizatorilor (este scrisă pe înţelesul acestora şi punctează aşteptările pe care le au de la produs).

3. Cerinţe de sistem

Acest capitol prezintă cerinţe legate de interfaţa, de functionalităţile, performanţele şi atributele produsului software precum şi unele constrângeri legate de design. Partea aceasta este adresată mai mult dezvoltatorilor; cerinţele utilizatorilor sunt rescrise, folosind noţiuni tehnice.

2. Descriere generala

2.1. Descrierea produsului

Site-ul va fi proiectat in limbajul PHP destinat calculatoarelor ce intra în categoria PC (personal computer). Aplicaţia va rula sub sistemul de operare Windows, cu orice tip de webrowser ce permite accesarea si vizualizarea adreselor weeb(Internet Explorer, Firefox, Opera). Site-ul va prezenta o interfată usor de utlizat, ce va permite operatorului uman acces rapid la informatia necesara.

Funcţionalitatea produsului va fi cea prezentata la punctul 2.2 al acestui document.

Scopul principal al site-ului este de a prezenta informatia generala privind locurile pitoresti si turistice din Moldova.

Preview document

Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 1
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 2
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 3
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 4
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 5
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 6
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 7
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 8
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 9
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 10
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 11
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 12
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 13
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 14
Ingineria Sistemelor de Programare - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Ingineria Sistemelor de Programare
    • ISP 1.doc
    • ISP 2.doc
    • ISP 3.doc

Alții au mai descărcat și

Proiectarea Web - Dezvoltarea Sistematica a Aplicațiilor Web

- orientarea actuală în domeniul dezvoltării aplicaţiilor web - abordare ad-hoc şi o lipsă a metodelor de dezvoltare > calitate - construirea unui...

Elemente de Bază ale Scriptului PHP

ELEMENTE DE BAZA ALE SCRIPTULUI PHP Scrierea programelor PHP Programele PHP sunt o mixtura de trei elemente : text, cod HTML si script PHP....

Tehnologia client-server în arhitectura sistemelor de baze de date modele de arhitectură

1. TEHNOLOGIA CLIENT/SERVER ÎN ARHITECTURA SISTEMELOR DE BAZE DE DATE. MODELE DE ARHITECTURĂ 1.1. Tehnologia client/server în arhitectura SGBD...

Șabloane de proiectare

The Plan • Introducing fundamental patterns (1 week) • 21 design patterns will be covered based on the case study presented in the text book...

Internet Programming - HTML

1. HTML 3 1.1. THE STRUCTURE OF AN HTML DOCUMENT 3 1.2. HTML TAGS 4 The <html> Tag 4 The <head> Tag 5 The <title> Tag 5 The <body> Tag 5...

Prezentare a Limbajului HTML

scrise paginile World Wide Web (WWW). Termenii "document HTML" şi "pagina Web" sunt sinonime. Hypertext reprezintă posibilitatea de a crea...

Formulare HTML Prelucrate cu PHP

Formulare HTML prelucrate cu PHP Formulare HTML Permit introducerea datelor de catre vizitatorul paginii web Crearea se face începând cu...

Caracteristici ale Limbajului HTML

Privire generală Inainte de a începe să analizăm natura limbajului HTML, trebuie să descoperim mai întâi de unde provine acesta. Începuturile sale...

Te-ar putea interesa și

Sistem Informatic pentru Creditarea Persoanelor Juridice

INTRODUCERE În conţinutul lucrării îmi propun să cuprind elementele de bază ale limbajului de programare C#.NET, a transferului de date între...

Ingineria Sistemelor de Progamare - Software Engineering

Generalitati. Istoric Ingineria sistemelor de programare sau ingineria software, sub alta denumire, este o disciplina care se ocupa de toate...

Proiectarea unui Sistem Informatic

Un sistem reprezintă un ansamblu de elemente care interacţionează între ele şi cu mediul înconjurător în vederea atingerii unui anumit scop. Un...

Ingineria Sistemelor de Programe

Ingineria Sistemelor de Programe Curs 1 – 2009 • Criza software-ului, inginerie software • Despre complexitatea software-ului - exemplu •...

Cursuri inteligență artificială

1.1. Introducere Termenul de inteligenţă artificială a fost folosit pentru prima dată în 1956 de omul de ştiinţă american John McCarthy. Până...

Ingineria Sistemelor de Programe - Capitolul 2

Capitolul II Structuri complexe de date in ingineria programarii 1. Generalitati Variabilele utilizate in Limbajul C/C++, din punct de vedere al...

Ingineria Sistemelor de Programe - Capitolul 3

1. Definirea unui algoritm. Proprietati. Un algoritm reprezintă, în mod uzual, o metodă de descriere a rezolvării unor probleme. Mai exact, un...

Informatică în afaceri

Raiffeisen BankCurs 1. – Problematica sistemelor informatice 1.1 Notiunea de sistem Un sistem reprezintã un ansamblu de elemente interdependente...

Ai nevoie de altceva?