Ingineria Sistemelor de Programe

Laborator
9/10 (2 voturi)
Conține 7 fișiere: pdf
Pagini : 43 în total
Cuvinte : 6446
Mărime: 1.58MB (arhivat)
Publicat de: Avram Milea
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Anca Ionita, Alexandra Cernian

Extras din laborator

Subiecte studiate

- Recapitulare Java

Probleme

Se da urmatoarea structura de clase:

- Masina

- ReprezentantaAuto

- Dealer

- ModelMasina

Pe fiecare calculator exista structura de directoare ISP -> Laborator1 cu structura de

clase implementata.

Cerinte

1. Sa se creeze metode set/get pentru fiecare clasa si sa se implemeteze metodele

comentate.

2. Se cere scrierea unei clase principale, prin intermediul careia sa se poata crea si

salva un nou obiect Masina in ReprezentantaAuto. Pentru fiecare Masina, trebuie

adaugat un Dealer, care se citeste dintr-un fisier text.

Structura fisierului este:

Dealer.txt:

#Nume#Prenume#Masini_Alocate

In momentul in care o masina este adaugata in reprezentanta pentru un Dealer,

numarul de masini alocate dealerului de incrementeaza cu 1. Acest lucru se salveaza

si in fisierul Dealer.txt.

Obiectul ReprezentataAuto se salveaza intr-un fisier text care trebuie sa aiba

urmatoarea structura:

ReprezentantaAuto.txt:

#ModelMasina#Nume_Dealer#Prenume_Dealer#nr_usi#an_Fabricatie#nr_inmatricul

are

Ingineria Sistemelor de Programe 2009

2

Fiecare obiect de tip Masina se initializeaza din constructor cu urmatoarele informatii:

- anFabricatie

- nrUsi

- model

- numarInmatriculare

Dealerul se seteaza dupa ce obiectul a fost creat.

Clase care trebuie completate:

/*

* Dealer.java

*/

package laborator1;

public class Dealer {

/**

* Aceste variabile nu au metode de set si get; aceste metode

trebuie create;

* Se poate folosi optiunea din meniul Source->Generate Setter

and Getters

*/

private String nume;

private String prenume;

private int masiniAlocate;

/**

* Cosntructorul clasei; Primeste ca parametru un numer intreg,

care va fi index-ul dealerului

* pentru care se opereaza modificari;

* In contructor trebuie citite toate informatiile din fisierul

Dealer.txt, iar obiectul care

* este initializat va folosi valorile de la linia "index"

*/

public Dealer(int index) {

}

}

/*

* Masina.java

*/

package laborator1;

public class Masina {

private int anFabricatie;

private int nrUsi;

/**

* variabila model este de tipul ModelMasina; inainte de a

initializa aceasta variabila,

* trebuie creat un obiect de tip ModelMasina

Ingineria Sistemelor de Programe 2009

3

*/

private ModelMasina model ;

private Dealer vanzator;

private String numarInmatriculare;

/**

* constructorul clasei

*/

public Masina() {

}

}

/*

* ModelMasina.java

*/

package laborator1;

public class ModelMasina {

/** Creeaza o noua instanta ModelMasina */

private String model;

public ModelMasina(String model) {

this.model = model;

Preview document

Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 1
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 2
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 3
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 4
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 5
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 6
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 7
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 8
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 9
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 10
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 11
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 12
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 13
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 14
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 15
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 16
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 17
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 18
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 19
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 20
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 21
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 22
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 23
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 24
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 25
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 26
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 27
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 28
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 29
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 30
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 31
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 32
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 33
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 34
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 35
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 36
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 37
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 38
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 39
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 40
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 41
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 42
Ingineria Sistemelor de Programe - Pagina 43

Conținut arhivă zip

  • Ingineria Sistemelor de Programe
    • LaboratorISP_1.pdf
    • LaboratorISP_2.pdf
    • LaboratorISP_3.pdf
    • LaboratorISP_4.pdf
    • LaboratorISP_5.pdf
    • LaboratorISP_6.pdf
    • LaboratorISP_7.pdf

Alții au mai descărcat și

Java

INSTRUCTIUNI SI EXPRESII Toate activitatile ce se realizeaza intr-un program Java pot fi rezumate la o serie de instructiuni . O instructiune (...

Java

Exemplu de program class doi{ public static void main(String[] args){ float a,b; System.out.print("a="); a=Float.parseFloat(cin.Token());...

Seminar Limbaj Visual Fox Pro și Access

1. Obiectul cursului 2. Cerinţe a. 50% teorie b. 50% laborator Minim 5 la ambele 3. Bibliografie 1. [Niţchi07] Elemente de baze de date şi...

Programarea Calculatoarelor

#include<stdio.h> #include<conio.h> #include<string.h> #include<ctype.h> void main() { char l; int nraparitii; nraparitii=0; FILE*f;...

Ingineria programării - probleme

1. Enunt: Se considera un set de date ale unor elefanti (greutate si coeficient de inteligenta). Se cere sa se gaseasca o secventa cat mai lunga a...

Laboratoare Java

Câmpurile obligatorii: - un câmp de tip intreg (int), pentru păstrarea numărul de etaje la fiecare casa; - un cimp de tip intreg pentru pastrarea...

Șabloane de proiectare

The Plan • Introducing fundamental patterns (1 week) • 21 design patterns will be covered based on the case study presented in the text book...

Te-ar putea interesa și

Sistem Informatic pentru Creditarea Persoanelor Juridice

INTRODUCERE În conţinutul lucrării îmi propun să cuprind elementele de bază ale limbajului de programare C#.NET, a transferului de date între...

Ingineria Sistemelor de Progamare - Software Engineering

Generalitati. Istoric Ingineria sistemelor de programare sau ingineria software, sub alta denumire, este o disciplina care se ocupa de toate...

Proiectarea unui Sistem Informatic

Un sistem reprezintă un ansamblu de elemente care interacţionează între ele şi cu mediul înconjurător în vederea atingerii unui anumit scop. Un...

Ingineria Sistemelor de Programe

Ingineria Sistemelor de Programe Curs 1 – 2009 • Criza software-ului, inginerie software • Despre complexitatea software-ului - exemplu •...

Cursuri inteligență artificială

1.1. Introducere Termenul de inteligenţă artificială a fost folosit pentru prima dată în 1956 de omul de ştiinţă american John McCarthy. Până...

Ingineria Sistemelor de Programe - Capitolul 2

Capitolul II Structuri complexe de date in ingineria programarii 1. Generalitati Variabilele utilizate in Limbajul C/C++, din punct de vedere al...

Ingineria Sistemelor de Programe - Capitolul 3

1. Definirea unui algoritm. Proprietati. Un algoritm reprezintă, în mod uzual, o metodă de descriere a rezolvării unor probleme. Mai exact, un...

Informatică în afaceri

Raiffeisen BankCurs 1. – Problematica sistemelor informatice 1.1 Notiunea de sistem Un sistem reprezintã un ansamblu de elemente interdependente...

Ai nevoie de altceva?