Structuri de Date și Algoritmi

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Automatică
Conține 2 fișiere: doc, c
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 3880
Mărime: 27.08KB (arhivat)
Publicat de: Cantemir Gherasim
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Raul Robu
Proiect la disciplina Structuri si Algoritmi de Date . Se adreseaza anului 1 si are ac tema gestiunea unei biblioteci folosind un arbore cu subliste.

Extras din proiect

O biblioteca utilizeaza un program care ajuta la gestionarea cartilor pe care biblioteca le are . Programul utilizeaza urmatoarele fisiere :

 “carti.txt”contine informatii despre toate cartile din biblioteca

1. Nume autor

2. Prenume autor

3. Titlu carte

4. Editura

5. Data publicarii

6. Cod carte

7. Domeniul

8. Data achizitionarii de catre biblioteca

9. Numar imprumuturi

10. Starea ( imprumutata / disponibila )

11. Daca cartea este imprumutata , numele si prenumele persoanei la care a fost imprumutata , data la care a fost imprumutata si pentru cate zile .

12. Daca este disponibila , numarul maxim de zile pentru care ea poate fi imprumutata.

 « persoan.txt »contine informatii despre toate persoanele care au abonament la biblioteca

1. Nume

2. Prenume

3. Adresa

4. Numar telefon

5. Numar intarzieri de peste 30 de zile

Sa se scrie un program care realizeaza urmatoarele :

1. Incarca informatiile din fisierul « carti.txt » intr-o structura de date de tip arbore binar ordonat cu subliste .Inacrca informatiile despre persoanele abonate intr-o lista .

2. Tipareste ordonat alfabetic dupa nume datele despre toti autorii din biblioteca si pentru fiecare autor , toate cartile publicate de acesta si care apartin bibliotecii , in ordine alfabetica a titlului .

3. Tipareste lista cartilor disponibile dintr-un domeniu care se citeste de la tastatura .

4. Citeste numele unui autor si tipareste toate cartile publicate de el .

5. Citestele numele unei carti si tipareste toate cartile din biblioteca care au acelasi nume cu cel introdus ( se va tipari si numele autorului ) . Daca nu exista nici o carte care sa aiba acelasi nume cu cel cautat , se vor tipari toate titlurile de carti care au primele 3 litere egale cu cel din titlul cautat .

6. Tipareste toate informatiile despre persoanele care au imprumutat carti si nu le-au adus in timp util , precum si despre cartile pe care acestia le-au imprumutat .

7. Restituire carte  in momentul in care un abonat restituie o carte , starea acesteia se schimba din carte imprumutata in carte disponibila . Daca persoana ce restituie cartea a depasit termenul de restituire , se calculeaza valoarea penalitatilor de platit . Daca depasirea este mai mare de 30 de zile , se mareste numarul de intarzieri , iar in situatia in care acest numar de intarzieri a ajuns identic cu trei se elimina persoana respectiva din listapersoanelor abonate .

8. Imprumutare carte : se introduce autorul si numele cartii pe care o persoana doreste sa o imprumute , si daca este disponibila se imprumuta aceasta carte .

9. Elimina toate acrtile din biblioteca care au vechime mai mare de 10 ani , si o medie de imprumutare pe an mai mica sau egala cu 3 . Daca in urma eliminarii unei carti in structura arborescenta ramane numai numele autorului , fara ac el sa mai aiba nici o carte in biblioteca , se va elimina si autorul .

10. Introduce o carte in biblioteca  toate informatiile se vor citi de la tastatura.

11. Realizeaza abonament la biblioteca  se citesc informatiile unei persoane care se aboneaza la biblioteca si se actualizeaza lista persoanele abonate .

12. Iesire din program . Inainte de iesirea din program se va actualiza continutul tuturor fisierelor .

CODUL SURSA

#include<stdio.h>

#include<stdlib.h>

#include<conio.h>

#include<string.h>

typedef struct nodlist{

char *nume;

char *prenume;

char *adresa;

float nr_tel;

int nr_int;

struct nodlist *urm;

}lista;

typedef struct nodl{

char *titlu;

char *editura;

int dp_an, dp_luna, dp_zi;

int cod;

char *domeniu;

int da_an, da_luna, da_zi;

int nr_imp;

int stare;

char *imp_nume, *imp_prenume;

int imp_an, imp_luna, imp_zi;

int imp_timp;

int dis_timp;

struct nodl *urm;

}sublista;

typedef struct nod{

char *nume, *prenume;

struct nod *st, *dr;

sublista *prim;

}arbore;

Preview document

Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 1
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 2
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 3
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 4
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 5
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 6
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 7
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 8
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 9
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 10
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 11
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 12
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 13
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 14
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 15
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 16
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 17
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 18
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 19
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 20
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 21
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 22
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 23
Structuri de Date și Algoritmi - Pagina 24

Conținut arhivă zip

  • HOPE.C
  • Structuri de Date si Algoritmi.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect Structuri de Date și Algoritmi Magazin Jocuri

Intr-un magazin exista un raion care comercializeaza jocuri pe calculator. Jocurile sunt pastrate intr-un fisier sub forma: producator titlu_joc...

Structuri de Date și Algoritmi - Gestionarea unui Magazin de Piese Auto

Gestiunea unui magazin de piese auto Se va realiza un program care va permite accesul la operatii specifice gestionarii unui magazin de piese...

Modelarea Matlab-Simulink a Unei Sere

Cunoasterea duratei de timp de la semanat pâna la rasaritul plantelor mai are însemnatate si pentru obtinerea unor productii cat mai timpurii. Daca...

Circuite logice secvențiale

In multe aplicatii este nevoie de un element care sa prezinte 2 stari diferite, cu posibilitatea de a trece dintr-o stare in cealalta, fara sau in...

Proiectare conceptuală

Cerintele sistemului operational Odata ce a fost definita nevoia si abordarea tehnica, e necesar sa le tranlatam intr-un “scenariu...

Te-ar putea interesa și

Structuri de Date și Algoritmi - Gestionarea unui Magazin de Piese Auto

Gestiunea unui magazin de piese auto Se va realiza un program care va permite accesul la operatii specifice gestionarii unui magazin de piese...

Structuri de Date și Algoritmi

Motivatia alegerii temei. Utilitatea aplicatiei Am ales aceasta tema ca urmare a cerintelor avute la materia structuri de date si algoritmi,...

Algoritmi și Structuri de Date

Introducere: Semiotica se ocupã cu studiul semnelor în natura si în societate. Semnul nu este o calitate în sine a unui obiect, ci o functie pe...

Structuri de date și algoritmi - magazin de jucării

Un magazin de jucarii tine evidenta produselor cu ajutorul unui program pe claculator, care are ca structura de date un arbore AVL creat dupa cod....

Structuri de Date și Algoritmi

1 Tema:Implimentarea tipului abstract de date.Tabloul de structuri. 2 Sarcina:De implimentat tipul abstract de date,tablou de structuri si de...

Algoritmi și Structuri de Date

Modulul 0. Alocare dinamica in limbajul C Capitolul 0. Pointeri si alocare dinamica. Tipul de date struct 0.1 Pointeri si alocare dinamica O...

Structuri de Date și Algoritmi

1. Conceptul de dată În informatică, prin dată, se desemnează un model de reprezentare a informaţiei, model cu care se poate opera pentru a obţine...

Structuri de Date și Algoritmi

Lucrarea 1 Evaluarea si masurarea timpului de executie al unui algoritm 1.Definitia unui tip de date abstract - TDA Un TDA este un model...

Ai nevoie de altceva?