Cuprins
- 1. Introducere 3
- 2. Diagrama Gantt 5
- 3. Specificatii privind aplicatia finala 6
- 3.1. Exemplu de partida de joc 10
- 4. Specificatii privind codul sursa 17
- 5. Minimum requirements 20
- 6. Plan de testare 22
- 7. Testarea dinamica Black Box 24
- 8. Testarea statica White Box 26
- 9. Testarea pozitiva – script AutoIt 27
- 10. Bibliografie 36
Extras din proiect
1. Introducere:
Testarea software este considerata a fi o investigatie asupra unui program informatic, cu intentia de a descoperi erori, pentru a verifica daca standardele de calitate ale produsului software sunt respectate, conform specificatiilor, si modul in care acestea afecteaza utilizatorul final in cazul in care nu corespund.
Se verifica daca produsul software indeplineste cerintele tehnice si de business cerute de client, daca functioneaza asa cum se asteapta, precum si modul de implementare pe diferite platforme hardware.
In cadrul acestui proiect va fi testat prin metodele White Box si Black Box programul denumit “Interactive Chess Program”.
Programul se doreste a fi un joc clasic de sah, realizat in cod C++ si compilat cu Microsoft Visual C++ v.6. Acest program nu implica un joc de sah cu un calculator (adica implicarea unei inteligente artificiale) ci ofera platforma digitala de joc pentru 2 persoane umane.
“Interactive Chess Program” a fost dezvoltat initial in limba engleza (atat codul cat si interfata cu utilizatorul), interfata cu utilizatorul fiind tradusa ulterior si in limba romana.
Programul nu contine facilitati de inregistrare pe siteul producatorului, nu contine documente EULA, nu are ambalaj. Se distribuie exclusiv online, prin punerea la dispozitie a codului necompilat si nicidecum a unui program final.
Intregul proiect se va derula conform Diagramei Gantt de mai jos:
2. DIAGRAMA GANTT
3. Specificatii privind aplicatia de sah
Regulile de joc ale programului “Interactive Chess Program”
Jocul se desfăşoară pe tabla de şah. Aceasta are o formă pătrată şi este împărţită în 8 linii şi 8 coloane ce formează 64 de pătrate cu suprafeţe egale, numite câmpuri colorate alternativ în alb şi negru. La început fiecare jucător are 16 piese: 8 pioni, 2 turnuri (ture), 2 cai, 2 nebuni, un rege şi o regină. Unul dintre jucători controlează piesele albe iar celălalt piesele negre. Jucătorii mută pe rând, respectând anumite reguli; prima mutare (începutul partidei) revine jucătorului cu piese albe. Scopul jocului este obţinerea matului. Acesta survine atunci când un rege este atacat şi nu poate evita capturarea.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Interactive Chess Program - Software Testing.doc