Extras din curs
Interfete utilizator
- Simulare
- Animatie
- Controlul proceselor
- Proiectare asistata pe calculator
- Producere reclame si filme
Clasificarea aplicatiilor grafice
1. tipul obiectelor folosite si a imaginilor
produse
a) obiecte abstracte – imagini abstracte
b) obiecte reale – imagini reale
c) Obiecte 2D – imagini reprezentate prin linii
- imagini alb – negru, color
e) Obiecte 3D – imagini reprezentate prin linii, in diferite proiectii
- imagini alb-negru
- imagini color cu surse de lumina
2. gradul de control al utilizatorului asupra
obiectelor si a imaginilor produse
Aplicatii grafice
- Model: contine descrierea obiectelor ce compun
imaginea – obiecte descriese prin atribute geometrice
(pozitie, dimensiune, orientare) si atribute de afisare
(culoare, tip linie, tip interior).
model program
grafic
sistem
grafic
dispozitiv afisare
evenimente tastatura/
mouse
Aplicatii grafice (continuare)
- Program grafic:
- Creeaza si memoreaza obiectele grafice
pornind de la model
- Preia si prelucreaza comenzile provenite de
la dispozitivele de intrare
- Genereaza primitivele grafice si comenzile
de desenare ce vor fi interpretate de
sistemul grafic
Preview document
Conținut arhivă zip
- Grafica Computerizata
- egc_1.pdf
- egc_10.pdf
- egc_11.pdf
- egc_12.pdf
- egc_2.pdf
- egc_3.pdf
- egc_4.pdf
- egc_5.pdf
- egc_6.pdf
- egc_7.pdf
- egc_8.pdf
- egc_9.pdf