Programare paralelă

Curs
10/10 (1 vot)
Domeniu: Calculatoare
Conține 12 fișiere: docx
Pagini : 51 în total
Cuvinte : 8557
Mărime: 391.48KB (arhivat)
Publicat de: Ludovic Maxim
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Petre Anghelescu

Extras din curs

Vor fi mai multe teme de casa. La 1/2 din temele de casa se va lua 10. Temele se vor preda la cursul urmator.

In POO sunt 3 principii de baza:

Principiul incapsularii: datele si metodele impreuna. Accesul la acestea se face controlat prin niste specificatori de acces. Avem uramatorii specificatori de acces :

Private – acces doar din clasa respectiva

Public – acces din orice alta clasa

Default (fara nimic specificat in fata variabilei) – acces din clasa respective si din clasele din acelasi pachet cu clasa respectiva

Protected – legat de mostenire

In general se recomanda ca variabilele de instanta sa fie prívate si accesul la ele sa se faca prin metode publice.

Exemplu

class student

private string nume;

private double medie;

public student (string nume, double medie)

this.nume=nume;

this.medie=medie;

public void setNume(String nume)

this.nume=nume

public string getNume()

return nume

Exemple elementare de apelat metode din afara unei calse.

In afara clasei student sa apelam

public static void main(String args[])

//public void setName(String nume)

//1. creez obiecte

Student st = new student ("popescu ion",7.5);

//2. daca nu returneaza nimic --> obiect.numeMetoda(lista parametrii)

st.setNume("Popescu Ion vasile");

//2. daca retruneaza un rezultat--> rezultat=obiect.numeMetoda(lista de parametrii)

string rezultat=st.getNume();

In cazul metodelor statice nu mai este nevoie sa instantiem un obiect, ci se apeleaza direct cu sintaxa Nume clasa.Nume metoda.

Exemplu: In clasa Math metoda sqrt. (public static sqrt(double))

Se apelaza cu sintaxa : double x=Math.sqrt(17.5)

Mostenirea legata de programarea prin diferente si construim o clasa noua pe baza unei clase existente modificand-o pe aceasta. Pentru a vedea daca putem mosteni o anumita clasa trebuie ca intre clasa derivata si clasa de baza sa fie o relatie de tipul “is a”.

Exemplu:

Avem clasele: Mamifer, Student, Fruct, Masina si vreau sa scriu clasa Mar.

class Mar extends Fruct

In clasa derivata nu se mostenesc variabilele de instanta sau metodele prívate. Se mostenesc campurile ce au specificatorii de acces public sau protected. Deasemenea se mostenesc si campurile default. Nu se mostenesc constructori. In clasa derivata se pot adauga noi variabile de instanta si noi metode si de asemenea se pot redefini metode existente ale clasei de baza.

Preview document

Programare paralelă - Pagina 1
Programare paralelă - Pagina 2
Programare paralelă - Pagina 3
Programare paralelă - Pagina 4
Programare paralelă - Pagina 5
Programare paralelă - Pagina 6
Programare paralelă - Pagina 7
Programare paralelă - Pagina 8
Programare paralelă - Pagina 9
Programare paralelă - Pagina 10
Programare paralelă - Pagina 11
Programare paralelă - Pagina 12
Programare paralelă - Pagina 13
Programare paralelă - Pagina 14
Programare paralelă - Pagina 15
Programare paralelă - Pagina 16
Programare paralelă - Pagina 17
Programare paralelă - Pagina 18
Programare paralelă - Pagina 19
Programare paralelă - Pagina 20
Programare paralelă - Pagina 21
Programare paralelă - Pagina 22
Programare paralelă - Pagina 23
Programare paralelă - Pagina 24
Programare paralelă - Pagina 25
Programare paralelă - Pagina 26
Programare paralelă - Pagina 27
Programare paralelă - Pagina 28
Programare paralelă - Pagina 29
Programare paralelă - Pagina 30
Programare paralelă - Pagina 31
Programare paralelă - Pagina 32
Programare paralelă - Pagina 33
Programare paralelă - Pagina 34
Programare paralelă - Pagina 35
Programare paralelă - Pagina 36
Programare paralelă - Pagina 37
Programare paralelă - Pagina 38
Programare paralelă - Pagina 39
Programare paralelă - Pagina 40
Programare paralelă - Pagina 41
Programare paralelă - Pagina 42
Programare paralelă - Pagina 43
Programare paralelă - Pagina 44
Programare paralelă - Pagina 45
Programare paralelă - Pagina 46
Programare paralelă - Pagina 47
Programare paralelă - Pagina 48
Programare paralelă - Pagina 49
Programare paralelă - Pagina 50
Programare paralelă - Pagina 51
Programare paralelă - Pagina 52
Programare paralelă - Pagina 53
Programare paralelă - Pagina 54

Conținut arhivă zip

  • Programare Paralela
    • CURS 1.docx
    • CURS 10.docx
    • CURS 11.docx
    • CURS 12.docx
    • CURS 2.docx
    • CURS 3.docx
    • CURS 4.docx
    • CURS 5.docx
    • CURS 6.docx
    • CURS 7.docx
    • CURS 8.docx
    • CURS 9.docx

Alții au mai descărcat și

Conceptele Fundamentale ale Limbajelor de Programare

INTRODUCERE Obiectul disciplinei: limbajele de programare Obiective: · Studiul conceptelor fundamentale care stau la baza proiectării...

Utilizarea și Programarea Calculatoarelor

Introducere în programarea calculatoarelor - Circuitele electronice ale calculatoarelor sunt capabile sa efectueze un numar limitat de operaCii...

Programare orientată pe obiect C++

1. INTRODUCERE ÎN C++ Exista limbaje concepute strict pe baza conceptelor programării orientate pe obiecte (POO), de exemplu Simula sau Smalltalk....

Programele de Aplicație Microsoft Office

Capitolul 3 Programele de aplicaţie MICROSOFT OFFICE 3.1. Microsoft Office WORD Un calculator pe care rulează aplicaţia Word înlocuieşte cu...

Inițiere în Limbajul de Programare Delphi

1.1 INTRODUCERE „Clasele şi obiectele sunt noţiuni strâns legate una de alta. În particular fiecare obiect este un exemplu a unei careva clase,...

Programare pe componente

Obiectul cursului " Cerinte " Bibliografie MODULE 1. Componentele Visual Sudio si .net2003; arhitectura three-tier 2. Dezvoltarea aplicatiilor...

Capitolul 5 - Elemente de Programare - Realizarea Programelor - FoxPro

CAPITOLUL 5 ELEMENTE DE PROGRAMARE –REALIZAREA PROGRAMELOR 5.1. Introducere De-a lungul timpului, tehnicile şi metodele de programare a...

Limbaje de Programare

4. LIMBAJE DE PROGRAMARE 4.1. Scurta prezentare a limbajelor de programare Calculatorul “stie” sa execute un set de operatii simple, ca de...

Te-ar putea interesa și

Automatizarea sistemului de întrare într-un garaj

PARTEA I Capitolul 1. Usi de garaj automate 1.1. Generalitãti Portile si usile de intrare în curte sau în garaj automatizate reprezintã solutia...

Instalații Electrice Navale

Memoriu justificativ Tema dezvoltată în prezentul proiect o consider ca o punte de legătură firească între sistemele electroenergetice instalate...

Analiza statistică a proceselor însoțite de histerezis cu ajutorul modelului Ising - Implementare numerică de înaltă performanță pe procesoare grafice

Introducere Cu mult timp în urmă oamenii au utilizat busola în scopuri practice, pentru a se orienta pe oceane și mări, crezînd că acul busolei se...

Calcul Paralel

1.Introducere Conceptul clasic a lui Von Neumann despre computerul serial a fost incorporat in primele masini moderne de calcul. Viteza de calcul...

Sistem cu Microprocesor Interfațat

1. Tema proiectului: 1. Să se proiecteze un sistem cu microprocesor interfaţat cu : - 38 afişoare cu 7 segmente - 16 LED- uri - 52 afişoare...

Algoritmi paraleli

Algoritmi paraleli pentru sortare Algoritmii paraleli sunt opusi algoritmilor seriali deoarece secventele de cod pot fi executate pe mai multe...

Programare paralelă în sisteme distrbuite

Retelele de interconectare sunt de 2 tipuri: a)retele statice la care conexiunile intre noduri sunt fixe si punct la punct-transferul informatiei...

Sisteme cu Microprocesoare

Structura generala a unui sistem cu microprocesor pentru conducerea proceselor Sistem cu microprocesor (SMP) Caracterizare din punct de vedere...

Ai nevoie de altceva?