Clase C

Curs
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: pdf
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 1011
Mărime: 541.49KB (arhivat)
Publicat de: Oxana R.
Puncte necesare: 0

Extras din curs

CLASE C#

După, cum știm, C# este un limbaj pur orientat pe obiecte, care oferă posibilitatea de a reutiliza codul existent. C# oferă și alte concepte orientate pe obiecte pentru a îndeplini cerințele reale ale companiilor.

Ce este o clasă?

Clase reprezintă niște tipuri de date definite de către utilizator și care va reprezenta comportamentul și starea unui obiect. Starea va reprezinta proprietățile, iar comportamentul este acțiunea pe care o poate efectua obiectele. Obiect nu este altceva decât o componentă ce constă din metode și proprietăți pentru a face utile datele. Clasele pot fi declarate folosind următorii specificatori de acces care limitează accesibilitatea claselor la alte clase, însă unele clase nu necesită niciun modificator de acces.

Modificatori de acces sunt concepte de programare care pot modifica nivelul de acces al unor elemente. Cu alte cuvinte, sunt cuvinte cheie rezervate care adaugă informații pentru compilator și bucata de cod aferentă modificatorilor respectivi.

Modificatorii de access existenți sunt:

- Public - spune compilatorului că elementul poate fi accesat din orice clasă,proprietate,metodă , este cel mai puțin restrictiv modificator.

- Private — spune compilatorului că elementul poate fi accesat doar din interiorul clasei în care a fost declarat, este cel mai restrictiv modificator.

- Protected - spune compilatorului că elementul poate fi accesibil în clasa în care sunt declarate și în instanțele claselor derivate.

- Internal - spune compilatorului că elementul poate fi accesat numai din acelaș namespace.

Modificatorii de acces pot fi utilizați numai în fața: clasei,câmpuri, proprietăți, metode.

Declarea unei clasei :

La început există un modificator de acces, iar după cuvântul cheie al clasei, numele clasei în acolade, este corpul clasei, care poate conține câmpuri,proprietăți,metode , etc.

CREAREA UNUI PROIECT CLASE

Creați un proiect nou, face-ți click dreapta pe Clase în C#, adăugăm o clasă nouă:

Alegeți Class și dați un nume clasei voastre.

Creați un program nou în care veți declara un obiect nou al clasei Class cu alocare de memorie pentru aceasta. Pentru acest lucru vom folosi new() acest operator va aloca memorie pentru obiectul Class();

Apoi , într-un fișier aparte creat(Class- Nume- Class) vom declara : două variabile de tip string message unde s-a atribuit o valoare (Welcome in POO C#) și o variabilă de tip integer numbers unde s-a atribuit o valoare (2021). Pentru a afișare , vom utiliza propria funcție afisare();.

Rezultatul așteptat :

Metoda GetInfo(); această metodă permite afișarea la consolă. Și vom obține acelaș rezultat.

Preview document

Clase C - Pagina 1
Clase C - Pagina 2
Clase C - Pagina 3
Clase C - Pagina 4
Clase C - Pagina 5
Clase C - Pagina 6
Clase C - Pagina 7
Clase C - Pagina 8
Clase C - Pagina 9
Clase C - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Clase C.pdf

Alții au mai descărcat și

Fiabilitate

Terminologie 1.1 Descriere Atunci când soft-ul se defectează sau se comportă incorect acesta poate fi descris în termenii eșecuri, defecte și...

Hackeri

Hackerii sunt pasionati ai informaticii, care, de obicei au ca scop „spargerea” anumitor coduri, baze de date, pagini web etc. Ei sunt considerati...

Programare nonimperativa

1 Sintaxa limbajului Vocabularul limbajului este V [ L [ S; unde Limbajele de primul ordin au fost introduse de Frege ^³n 1879. Com- parativ cu...

Limbaje de Programare

Deprinderea principalelor concepte ale limbajelor de programare Învăţarea modului de aprofundare a unui limbaj Învăţarea conceptelor paradigmei...

Programare Orientată Obiect

Lucrarea de laborator Nr. 1 MEDIUL DE DEZVOLTARE DEVELOPER STUDIO. ELEMENTELE DE BAZĂ ALE UNUI PROIECT Programarea orientată pe obiecte este o...

Curs Java

Serializarea obiectelor Serializarea este o metoda prin care se pot salva, într-o maniera unitara, datele împreuna cu signatura unui obiect....

Microcontrolerul 8051 - Joc de lumini programabile

Introducere În ziua de azi, automatele microprogramabile sunt unele din cele mai întâlnite dispozitive folosite în automatizări dar și în alte...

Te-ar putea interesa și

Strategii de management și practici incluzive la nivelul clasei în învățământul primar

Managementul fiind una dintre cele mai vechi arte şi cele mai noi ştiinţe, răspunde tot mai prezent, în tot mai multe domenii, necesităţilor...

Metode, tehnici și instrumente de studiere a clasei de elevi ca grup educațional

INTRODUCERE Abordarea acestei lucrări, prin aspectele teoretice, metodele de abordare și practică, își propune să evidențieze complexitatea...

Trăsăturile clasei de elevi ca grup social - Sintalitatea

INTRODUCERE Învăţarea eficientă are următoarele caracteristici: este întotdeauna secvenţială şi contextualizată, este un proces individual chiar...

Relația între achizițiile operaționale la clasele V-VIII și orientarea profesională a adultului

Argument Acesta cercetare încearca sa stabileasca o legatura existenta între activitatea profesorului si implicarea scolii (la clasele V-VIII) în...

Formarea-dezvoltarea competenței de învățare autodirijată la elevii claselor I-IV

INTRODUCERE Tema din prezenta lucrare de diplomă este Formarea/dezvoltarea competenţei de învaţare autodirijată la elevii claselor I-IV, este o...

Organizarea managerială - studiu de caz pe școala generală cu clasele I-VIII, Șerbăuți, Suceava

ORGANIZAREA MANAGERIALĂ la nivelul unitatilor de invatamant Organizarea manageriala vizeaza saltul de la structurile ierarhice liniare...

Noțiunile de Geometrie Predate la Clasele I-II

INTRODUCERE Lucrarea de fata se intituleaza “Notiunile de geometrie predate la clasele I-II², si da o scurta introducere la câteva din notiunile...

Planul de Dezvoltare Instituționala în Cadrul Școlii Generale cu Clasele I-VIII Păusesti

MOTIVAŢIA ALEGERII TEMEI Motivaţia alegerii temei “Planul de dezvoltare instituţională in cadrul Şcolii Generale cu Clasele I VIII Păuşeşti” este...

Ai nevoie de altceva?