Dijkstra

Laborator
7/10 (1 vot)
Domeniu: Calculatoare
Conține 1 fișier: java
Pagini : 1 în total
Mărime: 730.00B (arhivat)
Publicat de: Laurian Danilă
Puncte necesare: 0
problema dijkstra

Conținut arhivă zip

Alții au mai descărcat și

Arhitectura calculatoarelor - Intel vs AMD

Rezultatele din testul 3DS Max 7 SPECapc Test Testul alaturat consta in crearea modelelor 3D, modificarea si randarea scripturilor. Conform...

Placă de sunet

La început, plăcile de sunet erau folosite numai pentru jocuri. pentru calculatoarele PC au fost AdLib Primele plăci de sunet Music Synthesizer şi...

Autentificarea prin semnătură digitală

Introducere O semnatura digitala reprezinta o informatie care il identifica pe expeditorul unui document. Semnatura digitala este creata prin...

Sistem de Prognosticare a Unei Avarii

Acest sistem calculeaza gradul de avariere a unei cladiri în cazul unui cutremur, precum si posibila necesitate a reconstructiei cladirii (partiala...

Probleme în C++

- Implementati o clasa pentru realizarea de operatii cu numere complexe, o functie friend care calculeaza distanta dintre 2 numere complexe si inca...

Probleme C++

Problema 1: Scrieti un program in C pentru rezolvarea ecuatiei de gradul 1 cu coeficienti reali. Valorile coeficientilor se citesc de la...

Prezentarea Sistemului de Calcul

Procesorul este piesa cea mai importanta a unui calculator (cea care face "calculele") si este alcatuit dintr-o multitudine de microcircuite...

Te-ar putea interesa și

Soft pentru Algoritmi Fundamentali de Determinare a Unui Flux de Cost Minim

“Diferența dintre școală și viață? În școală, înveți o lecție, apoi dai un test. În viață, ai de dat un test care te învață o lecție.” (Tom...

Structuri de Date în Limbajul Java

Motivaţia lucrării Structurile de date reprezintă modalitatea în care datele sunt dispuse în memoria calculatorului(sau păstrate pe disc)....

Implementarea Algoritumului Dijkstra pentru Calcularea Drumului Optim Folosind Java

1. Introducere 1.1 Ce este un algoritm?Tipuri de algoritmi folositi pentru calcularea drumului optim Scurt istoric: “Originile teoriei...

Arhitecturi de rețea și tehnologii internet protocol de rutare RIPv2

1.Rezumat Lucrarea de față descrie proiectarea și simularea unei rețele virtuale, utilizând mediul de simulare, Packet-Tracer. Cunoștintele...

Arhitecturi și Protocoale de Comunicații

1. Routerul Routerul este un computer, ca oricare computer incluzând un PC. Primul router, folosit pentru reţeaua ARPANET, a fost INP (interface...

Optimizarea protocolului OSPF pentru traficul de live video și voce

1. Introducere Problema comis-voiajorului este una dintre cele mai vechi probleme de optimizare putând fi prezentă într-un număr foarte mare de...

Algoritmul lui Dijkstra pentru Calculul Tuturor Drumurilor de Cost Minim

Prezentarea algoritmului standard Algoritmul Dijkstra este un algoritm care calculeaza drumurile minime de la un nod al unui graf la toate...

Algoritmul lui Dijkstra

#include<iostream.h> class dijkstra { private: int graph[15][15]; int set[15],predecessor[15],mark[15],pathestimate[15]; int source; int...

Ai nevoie de altceva?