Lucrare de Laborator la Programarea Calculatoarelor

Laborator
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 740
Mărime: 681.75KB (arhivat)
Publicat de: Augustin Cozma
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Popescu Veronica
Universitatea Tehnică a Republicii Moldova Facultatea de Calculatoare, Informatică și Microelectronică Catedra “Informatica Si Limbi Moderne Aplicate”

Extras din laborator

Sarcina: 1

Declarați 3 varibile de tipul int, 2 de tipul long, 2 de tipul double și 2 de tipul string (un character și un șir de caractere).

• Afișați variabilele de tip întreg în formatele următoare: octal, hexadecimal, decimal.

• Afișați variabilele de tip real in formatele %lf, %f, %e. Explicați diferența.

Sursa programului:

#include <stdio.h>

#include <string.h>

#include <stdlib.h>

int func()

{

int i1,i2,i3;

long l1,l2;

double d1,d2;

char c1[1];

char c2[255];

printf ("Introdu trei variabile de tip integer:n");

scanf("%d %d %d",&i1,&i2,&i3);

printf ("Introdu doua variabile de tip long:n");

scanf("%ld%ld",&l1,&l2);

printf ("Introdu doua variabile de tip double:n");

scanf("%lf%lf",&d1,&d2);

printf ("Introdu doua variabile de tip char:n ");

printf("tPrima variabila de tip char care va contine un caracter:n");

scanf("%s",c1);

printf ("tA doua variabila de tip char care va contine un sir de caracter:n");

scanf("%s",c2);

system("cls");

printf ("Variabile introduse sunt:n");

printf ("t Variabile de tip ineteger sunt: %d %d %dn", i1,i2,i3);

printf ("t Variabile de tip long sunt: %ld, %ldn", l1,l2);

printf ("t Variabile de tip double sunt: %lf, %lfn", d1,d2);

printf ("t Variabile de tip char sunt: %.1s, %s n", c1, c2 );

printf ("Afisarea variabeleor de tip integer in variant hex, dec, oct:n");

printf ("t Variabila 1 in hex: %x, in oct: %o, in dec: %d n", i1, i1, i1);

printf ("t Variabila 2 in hex: %x, in oct: %o, in dec: %d n", i2, i2, i2);

printf ("t Variabila 3 in hex: %x, in oct: %o, in dec: %d n", i3, i3, i3);

printf ("Afisarea variabilei double in formaturile:n");

printf ("t Variabila1, var1: %f var1: %lf var3: %en",d1, d1);

printf ("t Variabila2, var1: %f var1: %lf var3: %en",d2, d2);

return 0;

}

int main()

{

func();

system("PAUSE");

return 0;

}

Rezultatele programului:

Schema bloc a programului:

Sarcina: 2

Scrieți un program ce vă permite introducerea și afișarea datei curente (ziua, luna, anul).

Preview document

Lucrare de Laborator la Programarea Calculatoarelor - Pagina 1
Lucrare de Laborator la Programarea Calculatoarelor - Pagina 2
Lucrare de Laborator la Programarea Calculatoarelor - Pagina 3
Lucrare de Laborator la Programarea Calculatoarelor - Pagina 4
Lucrare de Laborator la Programarea Calculatoarelor - Pagina 5
Lucrare de Laborator la Programarea Calculatoarelor - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Lucrare de Laborator la Programarea Calculatoarelor.doc

Alții au mai descărcat și

Practică informatică

1 INTRODUCERE Ce este un program? Un program este o listă de instrucțiuni date calculatorului pentru a le executa. Calculatorul va citi...

Algoritmi - Reprezentarea Algoritmilor

1. Algoritmi Noţiunea de algoritm este fundamentală în informatică (aşa cum este în matematică noţiunea de mulţime). Astfel încât putem întâlni...

Programarea Calculatorului

Scopul lucrării: Evidenţierea nivelului de cunoştinţe a fiecărui student la informatică, în mod deosebit algoritmizarea, pentru elaborarea unui...

Programarea Calculatoarelor - Anul 1 - ETTI - C++

LUCRAREA 9 Scopul lucrarii îl constituie prezentarea tipurilor de date neomogene (structurile), utilizarea operatorului typedef în contextul...

Structuri de Date și Algoritmi

Se citesc m perechi de numere întregi (x,y) reprezentând extremitatile muchiilor unui graf neorientat cu n vârfuri si m muchii. Sa se verifice...

Sinus

#include <stdio.h> #include <math.h> #define PI 3.141592653589793 double rest(double x) { double x_mod; x_mod=x; while (x_mod>=2*PI)...

10 Probleme Rezolvate la C++

1. De alcatuit un program ce calculeaza valoarea lui a si b. Rezolvare: #include<math.h> #include<conio.h> #include<stdio.h> main() {...

Algoritmi și Programare - Lab 1

1. Se consider o listă liniară simplu înlănţuită cu elemente de numere întregi. Să se însereze înaintea fiecărui element negativ un element care va...

Te-ar putea interesa și

Aspecte Privind Managementul Resurselor Umane într-o Unitate de Învățământ Preuniversitar

Argument Managementul resurselor umane constă în ansamblul activităţilor orientate către asigurarea, dezvoltarea, motivarea şi menţinerea...

Noțiuni generale despre organizarea și exercitarea profesiilor liberale în România și UE

INTRODUCERE Motto: “Ceea ce este-este, ceea ce nu este-nu este. Asta este.” - Una din Legile lui Murphy - Profesia de mediator este o...

Metode de Învățământ

METODELE DE ĨNVǍŢǍMÂNT Capitolul I 1.1 Noţiuni introductive Din punct de vedere etimologic, termenul "metodă" provine din limba greacă...

Proiectarea cu Circuite Logice Programabile

PROIECTAREA CU CIRCUITE LOGICE PROGRAMABILE 1. Scopul lucrarii Lucrarea prezinta principalele tipuri de circuite programabile, etapele din cadrul...

Programarea Calculatoarelor

1. Introducere in programarea calculatoarelor si prezentarea notiunii de algoritm Programarea calculatoarelor este procesul de proiectare,...

Proiectarea sistemelor informatice

Notă introductivă Scopul disciplinei “Proiectarea sistemelor informatice” (PSI) presupune asigurarea pregătirii studenților în direcția uneia...

Programare liniară

Varianta 5 Condiţia problemei: De calculat valoarea expresiei W=√(x^2+b)-b^2 〖sin〗^2 (x+a)/x; y=〖cos〗^2 x^3-x/x; Schema logică a algoritmului...

Programarea Calculatorului

1. Lucrare de laborator Nr. 1 2. Tema: Structura programului in limbajul C. Programarea algoritmilor cu structura lineara. 3. Scopul lucrarii:...

Ai nevoie de altceva?