Structuri de Date și Algoritmi

Laborator
8/10 (1 vot)
Conține 17 fișiere: cpp, h, exe, c, o, obj
Pagini : 1 în total
Mărime: 101.38KB (arhivat)
Puncte necesare: 0

Extras din laborator

#include"sda.h"

#include<conio.h>

#include<stdio.h>

#include<stdlib.h>

#include<string.h>

#define clrscr()

#include<windows.h>

#include<conio.h

#include"sda.cpp"

int main()

{

restaurant *tab=NULL;

int option,tab_length=0;

while(1)

{

clrscr();

puts("nn");

puts("t ****************** ");

puts("t * M E N I U * ");

puts("t * * ");

puts("t ****************** ");

puts("t * ALEGE OPTIUNEA * ");

puts("t * DORITA * ");

puts("t *****************************************");

puts("t * 1. Introducerea Elementului *");

puts("t * 2. Cautarea Elementului *");

puts("t * 3. Sortarea Tabloului *");

puts("t * 4. Redactarea Elementului *");

puts("t * 5. Interschimbarea Elementelor *");

puts("t * 6. Stergerea Unui Element *");

puts("t * 7. Inserarea Unui Element *");

puts("t * 8. Salvarea Elementelor In Fisier *");

puts("t * 9. Citirea Elementelor Din Fisier *");

puts("t * 10.Afisatea Elementelor Pe Ecran *");

puts("t * 11.Eliberarea Memoriei *");

puts("t * 0. Iesire Din Program *");

puts("t *****************************************n");

printf(" Dati Comanda >... ");

scanf("%d",&option);

clrscr();

switch(option)

{

case 1:

add_item(&tab,&tab_length);

break;

case 2:

if(tab_length>0) search_item(tab,tab_length);

else puts("n Elementele nu au fost introduse!");

getch();

break;

case 3:

if(tab_length>1) sort_items(tab,tab_length);

else puts("n Prea putine elemente!");

getch();

break;

case 4:

if(tab_length>0) edit_item(tab,tab_length);

else

{

puts("n Elementele nu au fost introduse!");

getch();

}

break;

case 5:

if(tab_length>1) swap_items(tab,tab_length);

else puts("n Prea putine elemente!");

getch();

break;

case 6:

if(tab_length>0) tab=delete_item(tab,&tab_length);

else puts("n Elementele nu au fost introduse!");

getch();

break;

case 7:

if(tab_length>0) tab=insert_item(tab,&tab_length);

else puts("n Elementele nu au fost introduse!");

getch();

break;

case 8:

if(tab_length>0) save_items(tab,tab_length);

else puts("n Elementele nu au fost introduse!");

getch();

break;

case 9:

tab=load_items(&tab_length);

getch();

break;

case 10:

if(tab_length>0) display_items(tab,tab_length);

else puts("n Elementele nu au fost introduse!");

getch();

break;

case 11:

free(tab);

tab=NULL;

tab_length=0;

puts("Memoria eliberata cu succes!");

getch();

break;

case 0:

free(tab);

return 0;

default:

puts("Comanda inexistenta!");

getch();

}

}

}

Conținut arhivă zip

  • Structuri de Date si Algoritmi
    • lab1
      • lab1SDA.cpp
      • lab1SDA.exe
      • lab1SDA.o
      • sda.cpp
      • sda.h
    • lab2_3
      • lab2.1.cpp
      • lab2.1.obj
      • lab2.2.cpp
      • lab2.h
      • lab2_total.CPP
      • liste.exe
    • lab4_5
      • header.h
      • lab4_5.cpp
      • Lab4_5.exe
      • lab_4_5.cpp
    • lab6
      • lab6.c
      • lab6.exe

Alții au mai descărcat și

Laboratoare C++ (SDA)

1.1. Crearea şi afişarea unei liste Exerciţiul 1. Să se scrie programul pentru crearea unei liste simplu înlănţuite cu preluarea datelor de la...

Laboratoare Java

Câmpurile obligatorii: - un câmp de tip intreg (int), pentru păstrarea numărul de etaje la fiecare casa; - un cimp de tip intreg pentru pastrarea...

Aplicație în C Builder

Inainte de a prezenta tot ce afiseaza mediul, vom rula deja un prim program, si anume programul implicit. Pentru aceasta comandam compilarea si...

Programarea Aplicațiilor de tip Windows

Se realizeaza pe un FORMULAR (Form)  suprafata de lucru pe care se instaleaza CONTROALE (Controls) Formularul este deschis prin caseta de dialog...

Introducere în Limbajul Java

Programare Orientată pe Obiecte 1.Introducere în limbajul Java Java ca limbaj şi mediu de programare a fost lansat de firma Sun Microsystems. Cea...

Programarea în C++

Sarcina: Scrieţi un program care determină numărul maximal şi cel minimal din numerele unui fişier dat. Să se determine elementele mai mari ca cel...

Crearea aplicațiilor în Visual C++

*Generaţi aplicaţia de tip Dialog (Dialog Based!) Fisa selectînd ca şi tip de proiect MFC AppWizard(exe).Aplicaţia serveşte la realizarea unei fişe...

Probleme Rezolvate în C++

1. Să se verifice dacă un număr este pozitiv. #include<iostream.h> void main() { int a; //citim numarul cout<<"a=";cin>>a; //verificam daca...

Te-ar putea interesa și

Structuri de Date și Algoritmi - Gestionarea unui Magazin de Piese Auto

Gestiunea unui magazin de piese auto Se va realiza un program care va permite accesul la operatii specifice gestionarii unui magazin de piese...

Structuri de Date și Algoritmi

Motivatia alegerii temei. Utilitatea aplicatiei Am ales aceasta tema ca urmare a cerintelor avute la materia structuri de date si algoritmi,...

Algoritmi și Structuri de Date

Introducere: Semiotica se ocupã cu studiul semnelor în natura si în societate. Semnul nu este o calitate în sine a unui obiect, ci o functie pe...

Structuri de date și algoritmi - magazin de jucării

Un magazin de jucarii tine evidenta produselor cu ajutorul unui program pe claculator, care are ca structura de date un arbore AVL creat dupa cod....

Structuri de Date și Algoritmi

1 Tema:Implimentarea tipului abstract de date.Tabloul de structuri. 2 Sarcina:De implimentat tipul abstract de date,tablou de structuri si de...

Algoritmi și Structuri de Date

Modulul 0. Alocare dinamica in limbajul C Capitolul 0. Pointeri si alocare dinamica. Tipul de date struct 0.1 Pointeri si alocare dinamica O...

Structuri de Date și Algoritmi

1. Conceptul de dată În informatică, prin dată, se desemnează un model de reprezentare a informaţiei, model cu care se poate opera pentru a obţine...

Structuri de Date și Algoritmi

Lucrarea 1 Evaluarea si masurarea timpului de executie al unui algoritm 1.Definitia unui tip de date abstract - TDA Un TDA este un model...

Ai nevoie de altceva?