Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Calculatoare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 2842
Mărime: 19.47KB (arhivat)
Publicat de: Codruta C.
Puncte necesare: 8
proiect algoritmi

Extras din proiect

Prezentare proiect

Tema proiectului:

Sa se realizeze in limbajul C un program multifunctional pentru gestiunea fisierelor.

Fisierul principal de date trebuie sa fie organizat relativ sau indexat.

Operatiile minime necesare sunt urmatoarele:

1. Creare inventor pentru magazinul vestimentar prezentat

2. Adaugarea de date noi in fisier in diverse moduri de acces.

3. toate datele preluate de la tastatura trebuie sa fie validate.

4. consultarea datelor din fisier in diverse moduri de acces.

4.1 cu afisarea datelor gasite pe ecran.

4.2 cu scrierea de rapoarte in fisiere text

5. Modificarea datelor din fisier in functie de nevoile concrete ale temei alese.

6. realizarea unui raport cu minim 2 grade de total in fisier text

În acest proiect am realizat un fişier organizat relativ. Programul gestionează produsele existente într-un magazin vestimentar. Acest fişier conţine codul articolului, numele articolului, preţul şi stocul articolului, cu următoarea structură: cod articol (int cod_art), numele articolului(char nume[30], numele e un şir se 30 de caractere), preţul (int pret) si stocul (int stoc).

La baza programului sta un meniu cu mai multe opţiuni din care programatorul poate alege.Meniul programului este interactiv, oferind posibilitatea utilizatorului sa aleaga intre 7 campuri: creare fisier,afisarea acestuia(pe ecran sau in alt fisier),adaugarea de noi date in fisierul baza de date,modificarea unei informatii gasite deja in fisier, stergerea unei intrari, numarul total de intrari, listarea produselor care indeplinesc anumite conditii(care au pretul mai mare decat 100).

Fisierele folosite sunt de 2 tipuri. Informatiile despre produse sunt stocate intr-un fisier binar, sub forma de campuri de date de dimensiunea structurii de date Produse. Celelalte fisiere folosite pentru afisarea informatiilor sau auxiliare sunt de tip text.

Programul realizeaza gestiunea produselor unui magazine vestimentar.

Meniul este realizat printr-o structura alternativa de tip SWITCH,avand 8 ramuri care executa functiile programului(subprograme).Daca optiunea introdusa nu se regaseste printre valorile valide se va tipari un mesaj de eroare.”Ati introdus o optiune gresita”

void meniu()

{

printf("t**************************************************n");

printf("t*** Alege o optiune din cele enumerate mai jos ***n");

printf("t**************************************************nnn");

printf("t 1. Creare date produse vestimentare n");

printf("t 2. Afisare date produsevestimentaren");

printf("t 3. Listare date produse vestimentaren");

printf("t 4. Adaugare date fisier n");

printf("t 5. Consultare in acces directn");

printf("t 6. Consultare in acces secventialn");

printf("t 7. Modificare date fisier n");

printf("t 8. Grade de total la produse vestimentare n");

printf("t 0. Iesire n");

}

Structura este:

is pret Nr_produse Nr_articol_vestimentar nume categorie

typedef struct {

int cod_articol_vestimentar;

char nume[30];

int pret;

int is;

int stoc;

char categorie[30];

} Produse;

int nr_articole(FILE *f,int l)

{

long poz=ftell(f);

fseek(f,0,2);

int n=ftell(f)/l;

fseek(f,poz,0);

return n;

}prod;

Functia nrart_vestimentar cu 2 parametrii, va returna numarul de articole memorate in fisierul transmis ca parametru. In variabila s se memoreaza cu ajutorul functiei ftell(f), pozitia curenta in fisier (în numãr de octeti fata de începutul fisierului). Ne pozionam la sfarsitul fisierului prin functia fseek(f,0,2), 2 semnifica sfarsitul de fisier si 0 reprezinta deplasamentul fata de sfarsitul de fisier. In p se memoreaza pozitia actuala, si aflandu-ne la sfarsitul fisierului in p se va memora lungimea totala a zonei de memorie asociata tuturor articolelor din fisier. Numarul de articole din fisier este determinat prin impartirea lungimii totale a zonei de memorie asociata tuturor articolelor la lungimea unui singur articolului. (prin parametrul l va fi transmisa lungimea zonei de memorie asociate articolului elev prin operatorul sizeof(prod) )

Preview document

Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 1
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 2
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 3
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 4
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 5
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 6
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 7
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 8
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 9
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 10
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 11
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 12
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 13
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 14
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 15
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 16
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 17
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 18
Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Algoritmi in Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar.doc

Alții au mai descărcat și

Implementarea Tipului Abstract de Date Număr Complex

Introducere Limbajul C# fost dezvoltat de o echipă restrânsă de ingineri de la Microsoft, echipă din care s-a evidenţiat Anders Hejlsberg (autorul...

Arhitectura calculatoarelor - Intel vs AMD

Rezultatele din testul 3DS Max 7 SPECapc Test Testul alaturat consta in crearea modelelor 3D, modificarea si randarea scripturilor. Conform...

Autentificarea prin semnătură digitală

Introducere O semnatura digitala reprezinta o informatie care il identifica pe expeditorul unui document. Semnatura digitala este creata prin...

Sistem de Prognosticare a Unei Avarii

Acest sistem calculeaza gradul de avariere a unei cladiri în cazul unui cutremur, precum si posibila necesitate a reconstructiei cladirii (partiala...

Ai nevoie de altceva?