Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Calculatoare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 4432
Mărime: 50.79KB (arhivat)
Publicat de: Raul Marcu
Puncte necesare: 6
Academia de Studii Economice Bucuresti Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica

Extras din proiect

Agenţia “All stars”, care finanţează crearea filmelor de lung metraj pentru consumatorul curent de filme artistice, doreşte să gestioneze date despre actorii cu care are contracte, despre filmele care sunt în curs de creare şi care primesc finanţare de la aceasta şi despre cinematografele unde acestea vor avea premiera. În primul rând, agenţia doreşte să deţină evidenţa tuturor actorilor figuranţi în filmele ce urmează să fie create. Pentru aceştia, firma va folosi date despre numele lor, prenumele, sexul, naţionalitatea, ţara de provenienţă, vârsta în ani împliniţi, starea civilă (căsătorit, necăsătorit, divorţat), salariul anual primit în euro (anterior începerii contractului cu agenţia), eventualul premiu obţinut în carieră şi rolul sau rolurile jucate. Informaţiile sunt numeroase, pentru că vor face parte dintr-o bază de date completă, ce va fi accesibilă iubitorilor de filme după începerea procesului de filmare propriu-zis.

Cerinţe:

1) Să se creeze un nou fişier binar având numele dat de utilizator de la tastatură, în vederea completării cu actori.

2) Să se deschidă fişierul nou creat sau un altul deja existent, în vederea prelucrării. Fişierul rămâne deschis pe tot parcursul prelucrărilor.

3) Să se alcătuiască un meniu pentru utilizator cu toate opţiunile care urmează.

4) Să se introducă în fişier actorii şi datele despre aceştia, în funcţie de codul actorului dat de utilizator de la tastatură. La încheiere, se furnizează cod=-1.

5) Să se afişeze într-un fişier text numit “consultare.txt” actorii şi numărul curent, codul actor, numele, prenumele, sexul, vârsta, salariul anual ale acestora, în funcţie de codul actorului dat de utilizator de la tastatură. Pentru încheiere, se furnizează cod=-1.

6) Să se afişeze pe monitor toţi actorii al căror nume este dat de utilizator de la tastatură, precum şi numărul curent, numele, prenumele, codul actor, sexul, ţara, vârsta şi premiul obţinut. Se generează actori până la introducerea valorii: numea =’stop’.

7) Să se şteargă toţi actorii al căror cod este introdus de utilizator de la tastatură. Se cere confirmare pentru fiecare ştergere şi se afişează pe monitor numele, prenumele, sexul, vârsta, salariul anual şi premiul obţinut înainte de efectuarea ştergerilor. Pentru terminare se introduce cod=-1.

8) Să se afişeze într-un fişier text numit “grade.txt” toţi actorii şi toate informaţiile legate de aceştia, actorii fiind sortaţi crescător după naţionalitate, şi pe fiecare naţionalitate crescător după vârstă. Să se facă totatul salariului anual şi după fiecare naţionalitate şi vârstă şi să se afişeze sumele parţiale obţinute după fiecare valoare distinctă a criteriilor menţionate.

2. Fişierele folosite:

1) “actori”/un fişier creat de utilizator

Am ales folosirea unui fişier de intrare binar, având o organizare relativă (după cheia relativă cod_actor şi folosind indicatorul de stare is). Articolele sale sunt structurate după alcătuirea articolului ACTOR prezentat mai jos, la punctul 2. Numele său este “actori”, însă utilizatorul poate să folosească un alt fişier ce se poate crea pe loc, având aceeaşi organizare şi aceeaşi structurare a articolelor.

2) “consultare.txt”

Este un fişier ASCII/text de ieşire, unde se depun datele actorilor selecţionaţi. Fişierul este creat de program, prin opţiunea (2) şi nu există iniţial.

3) “grade.txt”

Este un fişier ASCII/text de ieşire, unde se depun rezultatele însumării salariului anual după grade de total/control după câmpuri de grupare sau caracteristici de grupare. Fişierul este creat de program, prin opţiunea (6) şi nu există iniţial.

3. Structurile de date folosite:

Articolele ce populează fişierul de intrare sunt definite în felul următor:

Structura articolului ACTOR

Codul

Actorului Numele

actorului Prenumele

actorului Sexul Naţiona-

litatea Ţara Vârsta Starea

civilă Salariul

anual Premiul

obţinut Roluri

jucate Indi-

Int char[16] char[11] char[2] char[9] char[15] int char[2] float char[9] char

[11] char

[11] int

Structura articolului ROL

Rol jucat

char [11]

Articolul ROL întră în alcătuirea articolului ACTOR.

4. Conţinutul problemelor formulate:

1) Creare de fişier binar.

2) Deschidere de fişier binar.

3) Meniu cu opţiunile utilizatorului, legate de tema aleasă.

4) Adăugare articole/populare fişier în acces direct.

5) Consultare/afişare în acces direct.

6) Modificare articole în acces direct.

7) Ştergere articole în acces direct.

8) Listă cu grade de total.

5. Descrierea algoritmilor:

1) Creare de fişier binar şi 2) Deschidere de fişier binar.

Se foloseşte o variabilă booleană “vb”, care arată dacă a fost deschis fişierul “fis” sau nu.

Cât timp fişierul nu este deschis, se cere utilizatorului să introducă numele fişierului şi se încearcă deschiderea acestuia. Dacă nu s-a reuşit deschiderea, atunci se întreabă utilizatorul dacă doreşte să creeze fişierul “fis” ca fişier nou. Dacă răspunde “da”, se creează fişier nou, se închide şi se redeschide pentru citire şi alte operaţii, respectiv, se face vb=1, însemnând că fişierul este deschis. Dacă s-a reuşit deschiderea, se face vb=1.

Preview document

Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 1
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 2
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 3
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 4
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 5
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 6
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 7
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 8
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 9
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 10
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 11
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 12
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 13
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 14
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 15
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 16
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 17
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 18
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 19
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 20
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 21
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 22
Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • Proiect Algoritmi in Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film.doc

Ai nevoie de altceva?