Cuprins
- Introducere 3
- 1.1 Medii de Programare Vizuală 3
- 1.2 Microsoft Visual Studio 3
- 2. Tetris – Microsoft Visual Studio 2010 4
- 2.1 Conceptul de bază 5
- 2.2 Traducerea conceptului în program 6
- 2.3 TetrisCell 7
- 2.4 TetrisBoard 7
- 2.5 TetrisBlock 7
- 2.6 Crearea de Game Board 8
- 2.7 Creare Blocks 8
- 2.8 Rotirea Blocurilor 9
- 2.9 Efectuarea Blocks Fall 12
- 2.10 Controlarea Blocks Fall din tastatură 13
- 2.11 Fixarea blocurilor şi eliminarea liniilor complete 13
- 2.12 Scorul 14
- 2.13 Întreruperea jocului 15
- 2.14 Sfârşitul jocului 15
- 3. Codul aplicaţiei Tetris 16
Extras din proiect
1. Introducere
1.1 Medii de Programare Vizuală
Programarea vizuală se bazează pe aplicaţii care permit folosirea expresiilor “vizuale” ( imagini, desene, animaţii sau icoane ) în procesul de programare. Aceste expresii virtuale pot fi folosite ca interfeţe grafice pentru limbaje de programare textuală. Ele pot fi folosite pentru a forma sintaxa de limbaje de programare vizuală noi care conduc la noi paradigme de programare, cum ar fi de demonstraţie sau acestea pot fi folosite în prezentări grafice a comportamentului sau structura unui program.
1.2 Microsoft Visual Studio
Microsoft Visual Studio este un IDE (integrated development environment ) puternic care asigură cod de calitate pe parcursul ciclului al aplicaţiei, de la proiectare la implementare.
Visual Studio include un editor de cod de sprijin “IntelliSense”, precum şi refacerea de cod. Depanatorul integrat funcţionează atât ca o sursă de debugger cat şi ca un debugger la nivel de maşină. Alte unelte built-in includ un designer de formulare pentru construirea de aplicaţii GUI, web designer, designer de clase şi designer de baze de date.
2. Tetris – Microsoft Visual Studio 2010
Tetris este un puzzle electronic în care utilizatorul manipulează “tetrominoes” pentru a forma linii complete. Conţine mai multe nivele, iar acestea se modifică în funcţie de punctajul obţinut.
2.1 Conceptul de bază
Există 7 tipuri diferite de forme de bază în jocul nostru. Le voi numi I J L O S T Z pentru simplitate pentru a se potrivi cel mai apropiat alfabetului englez. Deoarece jocul are posibilitatea de a roti forme, acest lucru se face de 28 de ori (de exemplu de 7 × 4), în total.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Medii de Programare Vizuala - Tetris.doc