Documente publicate de Teodor L.

Teodor L.

Teodor L.

4 documente publicate în Biblioteca RegieLive

Inteligență artificială - prolog

1) Introducere Inteligenta Artificiala 1.1 Ce este inteligenta artificiala? Inteligenţa artificială (IA) este inteligenta maşinii şi ramură a stiintei de calculator care are ca scop să-l creeze. Manualele de AI definieşte câmpului ca "studiul si proiectarea de agenti inteligenti", în cazul în care un agent... citește mai departe

20 pagini 8 puncte Cuprins Extras Preview

Grafică pe calculator

1.Introducere - Grafica pe Calculator 1.1 Grafica pe Calculator Grafica pe calculator sunt grafice create cu ajutorul calculatoarelor prin reprezentare şi manipulare a datelor de imagine a unui computer, cu ajutorul software-ului de specialitate şi a hardware-ului. Dezvoltarea grafica pe calculator a făcut mai... citește mai departe

10 pagini 8 puncte Cuprins Extras Preview

Inteligență artificială

1. INTRODUCERE "AI este disciplina, parte a informaticii, care proiectează sisteme artificiale cu comportament inteligent – adică sisteme ce manifestă proprietăţi pe care în mod obişnuit le asociem cu existenţa inteligenţei în comportamentul uman - înţelegerea limbajului, învăţare, raţionament, rezolvarea... citește mai departe

20 pagini 7 puncte Cuprins Extras Preview

Medii de Programare Vizuală - Tetris

1. Introducere 1.1 Medii de Programare Vizuală Programarea vizuală se bazează pe aplicaţii care permit folosirea expresiilor “vizuale” ( imagini, desene, animaţii sau icoane ) în procesul de programare. Aceste expresii virtuale pot fi folosite ca interfeţe grafice pentru limbaje de programare textuală. Ele pot fi... citește mai departe

16 pagini 7 puncte Cuprins Extras Preview