Extras din curs
Introducere in grafica
SIGGRAPH
4 module informationale
grafica clasica – fundamente geometrice si algoritmi clasici
arhitecturi avansate si interactia om-calculator
algoritmi avansati
cercetare si aplicatii interdisciplinare
crearea si manipularea unor modele si a imginilor atasate lor cu ajutorul calculatorului digital
Introducere in grafica (2)
Output pasiv:
initializeaza sistem grafic
deseneaza
reseteaza sistem grafic
Cum este pentru un output interactiv ?
Care sunt motoarele legate de sistemul grafic ?
Modele geometrice
modelul global – totalitatea informatiilor necesare unei
aplicatii interfatate grafic
modelul propriu-zis – informatiile necesare rezolvarii
problemelor specifice aplicatiei
modelul vizual
Cum se genereaza imaginile folosind MVA ?
Modele geometrice (2)
Componente MGA
Cod
Metode ale aplicatiei
Metode grafice
Date
Nongrafice
Grafice
Geometrice – liste de coordonate
Topologice – liste de primitive
Vizuale – atribute vizuale
Conținut arhivă zip
- Curs 2.ppt
- Curs 3.ppt
- Curs 4.ppt
- Curs 5.ppt
- Introducere in grafica.ppt