Applet în Java

Laborator
7/10 (1 vot)
Conține 2 fișiere: doc, java
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 379
Mărime: 15.31KB (arhivat)
Publicat de: Camil Drăgan
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lidia Rotaru
Universitatea Tehnica a Moldovei. Catedra Calculatoare.

Extras din laborator

Scopul lucrării: familiarizarea studenţilor cu crearea apletelor în Java. Însuşirea modalităţilor de creare a appletelor în Java. Însuşirea metodelor de utilizare a thread-urilor în applete pentru animare.

Insarcinarea: Spot publicitar ce poate fi întrerupt şi repornit, ce caracterizează Catedra Calculatoare.

Listingul programului:

package la6Ap;

import java.awt.*;

import java.applet.*;

import java.net.URL;

@SuppressWarnings("unused")

public class AnimationApplet extends Applet implements Runnable

{ private static final long serialVersionUID = 1L;

private Thread AnimationThread = null;

private String m_AnimationString = "Catedra Calculatoare de la UTM cea mai buna:";

private final String PARAM_AnimationString = "AnimationString";

private Image bufferedDisplay = null;

private boolean animate = true;

public AnimationApplet()

{

// TODO: Add constructor code here

}

public void init()

{ Image img = null;

String param;

param = getParameter(PARAM_AnimationString);

if (param != null)

m_AnimationString = param;

resize(500,250);

bufferedDisplay = createImage(500,250);

//atasarea imafine

img = getImage(getCodeBase(), "bumbum.gif");

img = getImage(getCodeBase(), "smiley07.gif");

}

public void update(Graphics g)

{

paint(g);

}

public void paint(Graphics g)

{ if ( bufferedDisplay != null)

g.drawImage(bufferedDisplay, 0,0, null);

}

public void start()

{ if (AnimationThread == null)

{ AnimationThread = new Thread(this);

AnimationThread.start();

}

}

public void stop()

{ if (AnimationThread != null)

{ extracted();

AnimationThread = null; }

}

@SuppressWarnings("deprecation")

private void extracted() {

AnimationThread.stop();

}

@SuppressWarnings("deprecation")

public void run()

{

int width = size().width;

int height= size().height;

int xOffset = width +15;

int yOffset = height / 2;

Graphics display = bufferedDisplay.getGraphics();

Font textFont = new Font("Tahoma", Font.ITALIC,45);

display.setFont(textFont);

FontMetrics fm = display.getFontMetrics();

int strWidth = fm.stringWidth(m_AnimationString);

while (true)

{

try

{

if (animate == false)

{

Thread.sleep(1000);

continue;

}

// colorom in orange

display.setColor (Color.ORANGE);

display.fillRect (0,0, width, height);

// coloarea textului

display.setColor (Color.blue);

display.drawString (m_AnimationString, xOffset, yOffset);

// Decrementam xOffset p/u efectul scrol

xOffset--;

if (xOffset < -strWidth)

xOffset = width+1;

repaint();

Thread.sleep(10);

}

catch (InterruptedException e)

{

stop();

}

}

}

public boolean mouseDown(Event evt, int x, int y)

{

// oprim animatia

animate = false;

return true;

}

public boolean mouseUp(Event evt, int x, int y)

{

// Reluam animatia

animate = true;

return true;

}

}

Preview document

Applet în Java - Pagina 1
Applet în Java - Pagina 2
Applet în Java - Pagina 3
Applet în Java - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Descrierea.doc
  • la6.java

Alții au mai descărcat și

MiniBrowser

Scopul si sarcina lucrarii 1.1 Scopul De studiat protocolul HTTP. 1.2 Sarcina lucrarii De creat un HTTP client. 2 Indicatii teoretice HTTP...

Program de copiere a unui fișier oarecare

/*PROGRAM DE COPIERE A UNUI FISIER OARECARE*/ import java.io.*; import java.util.*; public class CopyFile { public static void main(String[]...

Programare în Java Script

Java - Sectiunea 3 Reducerea efectului de palpaire la crearea animatiilor Efectul suparator de palpaire a imaginii in cazul animatiilor, se poate...

Laboratoare Java

Câmpurile obligatorii: - un câmp de tip intreg (int), pentru păstrarea numărul de etaje la fiecare casa; - un cimp de tip intreg pentru pastrarea...

Principiile Testării Software - Diagrama cazurilor de utilizare

Pentru realizarea laboratorului numărul 1, am ales sistemul turistic cu site-ul official Perfect Tour. Perfect Tour este o agenție de turism...

Te-ar putea interesa și

Fire de Execuție Java

INTRODUCERE Java este un limbaj de programare orientat-obiect, puternic tipizat, conceput de către James Gosling la Sun Microsystems (acum filială...

Dezvoltarea Sistemelor Expert Bazate pe Appleturi Java

DEZVOLTAREA SISTEMELOR EXPERT BAZATE PE APPLETURI JAVA Abstract: Convergence of technologies in the Internet and the field of expert systems have...

Utilizarea Thread-urilor în Applet-uri și Servlet-uri Java

Utilizarea thread-urilor în applet-uri şi servlet-uri Java 1. Delimitări conceptuale Spre deosebire de alte limbaje de programare (C/C++), Java...

Java

INSTRUCTIUNI SI EXPRESII Toate activitatile ce se realizeaza intr-un program Java pot fi rezumate la o serie de instructiuni . O instructiune (...

Programare în Java Script

Java - Sectiunea 3 Reducerea efectului de palpaire la crearea animatiilor Efectul suparator de palpaire a imaginii in cazul animatiilor, se poate...

Introducere în Java

Aparitia programului Java În 1990, unei echipe de programatori condusa de James Gosling i-a fost încredintat un proiect destinat controlului...

Programarea orientată spre obiecte - limbajul Java

1. INTRODUCERE IN PROGRAMAREA ORIENTATA SPRE OBIECTE OBIECTE D. Un obiect este un un mod simplificat de a identifica într-un program un lucru, o...

Ai nevoie de altceva?