Extras din proiect
Tema si cerintele proiectului:
Evidenta jucatorilor unei echipe de fotbal. Avem doua structuri cu urmatoarele campuri:
1) Pentur fiser text si liste
La crearea listei, se vor prelua datele din fisierul text.
- Nr (numarul de pe tricou)
- Nume (numele jucatorului)
- Echipa (echipa la care joaca jucatorul respectiv)
- Meci (numarul de meciuri jucare de respectivul jucator)
- Gol echipa (numarul de goluri marcate la echipa de club)
- Gol nationala (numarul de goluri marcate la echipa nationala)
2) Pentur fisiere binare si arbori
La creare arborelui, se vor prelua datele din fisierul binar
- Nr (numarul de pe tricou)
- Nume (numele jucatorului)
- Echipa (echipa la care joaca jucatorul respectiv)
- Titluri (numarul de titluri de campion castigate de jucatorul respectiv)
- cel mai bun
Continutul proiectului :
- Fisiere text si binare ,cu operatiile aferente care se pot face asupra lor
- Liste simplu inlantuite, cu operatiile aferente care se pot face asupra lor
- Arbori binari de cautare, cu operatiile aferente care se pot face asupra lor
La executarea programului apare un meniu , care contine taste de selectie, corespunzatoare celor de la 1 la 4.
Apasarea oricarei taste de la 1 la 4, face aparitia unui nou submeniu. Submeniurile si functiile lor, vor fii descrise in cele ce urmeaza:
- Apasarea tastei 1 din meniul principal conduce la afisarea urmatorului submeniu:
- Apasarea tastei 2 in meniul principal va duce la aparitia unui nou submeniu:
Preview document
Conținut arhivă zip
- cod.c
- Tehnici de Programare - Evidenta Jucatorilor unei Echipe de Fotbal.doc