Economia Turismului - Planificarea unui Sejur la Mare cu Familia

Universitatea Stefan Cel Mare Anul II Specializarea:Geografia turismului

Extras din proiect

- Timp disponibil: 1 saptamana

- Buget: Real ( 500 euro)

- Buget : Dorit (1500 euro)

- Numar personae : 3

- Destinatia: Constata (Mamaia)

- Transport : Masina proprie

Obiective : Statuia poetului Ovidiu, Statul Major al Marinei Militare, Muzeul Marinei Romane, Cetatea Histria, Colectia de Arta, Farul Genovez, Biserica romano-catolica Sfantul Anton, Cazinoul Constanta, Bustul lui Mihai Eminescu ,Delfinariul, Moscheea Constanta, Acvariul Constanta.

- E primul concediu care il fac la mare cu familia pentru ca in ultimii 3 ani au fost in Bulgaria cu prietenii, la Nisipurile de Aur. Nu ca am vrut in mod special, mai mult pentru ca asa s-a intimplat. Anul asta nu am mai vrut la bulgari, din mai multe motive. Am aflat cu citeva zile inainte de Hotel Majestic Mamaia de la o agentie de turism si m-am hotarit sa incerc, dupa ce am citit cite ceva pe site-ul lor si avind in vedere ca optiunile decente disponibile in foarte scurt timp, erau relativ limitate. Nu am avut timp de alte investigatii despre Majestic, asa ca a fost o decizie din scurt. Ca si in ceilalti ani. La agentie, in timp ce mi se facea factura, am aflat ca resort-ul s-a deschis de curind, mai exact de pe 24. 06. 2012. Perioada biletului meu e 3-10. 06. 2012, asa ca ma asteptam ca unele lucruri sa nu fie inca puse la punct. Dar mi-am spus ca, chiar daca as fi aflat mai inainte, oricum nu ar fi facut vre-o diferenta. Asadar, dupa aprox 9h de drum (cu citeva opriri), am ajuns cu masina personala la hotel Majestic. In cele ce urmeaza imi voi da cu parerea, in mod subiectiv, asupra citorva aspecte pe care le consider importante in a lua o decizie cu privire la destinatia unui concediu la mare

Dintre facilitatile oferite de hotel Majestic*** din Mamaia mentionam:

- Restaurant,lobby bar, bar restaurant, bar la piscina,gradina cu 4 restaurante a la carte (stana, protap, peste, terasa cu specific international)piscine pentru adulti si copii (gratuite), sezlonguri gratuite la piscina (in limita locurilor disponibile),jacuzzi (exterior, la piscina)sauna (gratuit in interior si la piscina)sala de fitness (gratuit)frizerie, coafor, cosmetic,seif (gratuit),presa interna si international,spatiu special amenajat pentru copii atat in interiorul hotelului cat si in exterior,parcare gratuita (nepazita) - in limita locurilor disponibile,mini-shop, casa de schimb valutar,tenis de masa, billiard.

- In fiecare seara, incepand cu 01.06.2010, restaurantul principal isi invita oaspetii sa participe la spectacole de divertisment cu seri tematice: seara romaneasca, Karaoke, concursuri pentru adulti si copii.

- Serviciile de masa se acorda in restaurant Majestic (categoria I) micul dejun si dejunul in sistem bufet suedez. Pentru sistemul de gestiune interna, fiecare persoana va primi in momentul cazarii o bratara (netransmisibila) pe care o vor pastra in timpul sejurului. Cina in sistem ''a la carte'' (pe baza de bonuri valorice) – in oricare din terasele din gradina restaurantului

- MICUL DEJUN-BUFET: (diverse sorturi de paine, branzeturi, mezeluri, oua fierte, oua jumari sau ochiuri, salate, legume de sezon, fructe, prajituri, placinte, fulgi, cereale diverse, lapte, ceai, cafea, miere, dulceturi, 2 tipuri de suc).

- DEJUN (PRANZ)-BUFET: supe/ciorbe minim 2 feluri, minim 2 feluri mancare gatita, 3-4 feluri de salate, aperitive, legume de sezon, fripturi, gratare sau snitele pane, 3-4 garnituri, branzeturi, fructe de sezon, prajituri, placinte, apa, suc, cafea.

• Ziua 1: Am iesit cu familia la plaja dimineata la ora 08:00 pana la ora 12:00 in timpul acesta am inchiriat un skijet pentru 2 ore unde ma costat aproximativ 150 ron ,dupa plimbarea cu skijetul am fost cu familia la un restaurant unde toti am ales diferite meniuri si a costat in jur de 1 milion pentru toata familia.Seara am iesit la o plimbare unde intre timp am oprit la acelasi restaurant am luat cina si a costat in jur de 1 milion pentru toata familia,dupa am vizitat Statuia poetului Ovidiu este opera sculptorului Ettore Ferrari unde Monumentul a fost ridicat in 1887, de locuitorii orasului, prin subscriptie publica. Ovidiu, marele poet latin, s-a nascut in anul 43 a.H., fiind contemporan cu Virgiliu si Horatiu. El a fost exilat la Tomis, unde a murit dupa 9 ani.

Preview document

• Economia Turismului - Planificarea unui Sejur la Mare cu Familia.docx

Te-ar putea interesa și

Economia Turismului

CAPITOLUL 1. TURISMUL - DELIMITĂRI CONCEPTUALE 1.1. Forme ale activităţii turistice a) In mod curent, turismul se divide, după locul de...

Ecoturism și Turism Rural

Introducere Cursul intitulat Ecoturism şi turism rural abordează principalele noţiuni şi concepte specifice unor forme de turism alternativ în...