Extras din proiect
Cine îl cumpără şi cine îl foloseşte?
Trebuie să recunoaştem că secolul XXI este secolul imaginilor, al informaţiei, al schimbărilor, al cunoaşterii. În secolul XXI toţi tindem să devenim oameni de carieră, părinţi de carieră dar copii noştri sunt din ce în ce mai curioşi şi adesea îşi doresc ca universul să se învârte exact cu viteza pe care o comanda ei.
Ce putem face mai întai- să-i certam, să-i iubim, să-i alintam sau să-i pedepsim?
Mai bine să-i învăţăm, dar acest proces de învăţare trebuie să fie cât mai plăcut, atractiv, cât mai interactiv posibil. O soluţie comodă şi la îndemâna părinţilor o reprezinta laptop-ul Little Friend. Această metodă educativă prin joacă este adresată copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 şi 10 ani, care trebuie să se obişnuiască devreme cu secretele unui computer. Practic, obişnuirea cu calculatorul poate fi pusă pe aceiaşi treaptă, la fel de importantă ca şi învăţarea alfabetului sau asumarea "celor şapte ani de acasă".
Cei care vor achiziţiona laptop-urile sunt părinţii cu vârste cuprinse între 33 – 45 de ani cu studii medii, superioare şi postuniversitare, din mediul urban, cu venituri de peste 1500 RON pe familie. Sunt părinţi preocupaţi de educaţia şi formarea timpurie a copiilor, persoane foarte ocupate, care nu au prea mult timp, dar care ar achiziţiona orice produs care ar putea suplini într-o oarecare măsură lipsa lor. Aceştia conştientizează nevoile copilului şi astfel prin cumpărarea acestui laptop, ce îmbină utilul cu plăcutul, vor face o mare bucurie micului lor explorator.
Produsul cuprinde:
- Şapte activităţi cu jocuri, litere şi limbaj, pentru primul contact al copiilor cu literele alfabetului, cu scrierea şi pronunţia lor în engleză, precum şi câteva cuvinte simple.
- Activităţi diferite de vocabular care îi dezvoltă copilului abilităţile de comunicare şi exprimare orală.
- Şapte activităţi de matematică cum ar fi cunoaşterea numerelor şi a operaţiilor elementare matematice şi folosirea metodelor şcolare diferite.
- Trei activităţi muzicale ce stimulează sensibilitatea auditivă. Activităţi care permit recunoaşterea numelor şi sunetelor a trei instrumente.
- Patru activităţi fantastice de jocuri şi creativitate, care ajută la înţelegerea conceptelor, la dezvoltarea intelectului, creativităţii, originalităţii, imaginaţiei, diferenţierea vizuală şi audio.
- Modalitatea de alimentare: trei baterii de tip AA;
- Garanţie 30 de zile;
ETAPELE VÂNZĂRII (DRUMUL DIN RAFTUL MAGAZINULUI ÎN MÂINILE COPILULUI)
1. PREGĂTIREA VÂNZĂRII
Regula de aur în vânzări
Fă celuilalt ce ţi-ar plăcea ţie să îţi facă.
Regula de platină în vânzări
Fă celuilalt ce ar dori el să îi faci.
- Imaginea magazinului şi a vânzătorului în concordanţă cu produsul vândut
Atmosfera în magazin va trebui să fie una prietenoasă, juvenilă, atractivă în mod special pentru copii dar nu în ultimul rând şi pentru părinţi, având în vedere că ei sunt totuşi cei care achiziţioneză produsul, bineînţeles sub influenţa copiilor.
Elemente ambientale care ar putea stimula procesul cumpărării:
Muzică de fundal pentru copii la intrarea în magazin
Postere cu desene animate sau pereţi pictaţi cu desene animate
Bomboniere
Un miros plăcut
Spaţiu special amenajat de joacă (copii au posibilitatea de a se juca cu laptop-ul înainte de a fi achiziţionat)
Vestimentaţia vânzătorilor poate fi smart - casual, în culori vii (dar nu culori ostentative, contrasturi ridicate), atractive pentru cei mici. Ţinuta trebuie să comunice în această situaţie relaxare, simplitate, adaptabilitate.
- Salutul
Salutul este prima manifestare de curtoazie cu care întâmpini pe cineva.
Un simplu salut poate demonstra cuiva, de pilda, în ce măsură îl stimezi, cu condiţia să mai adaugi încă un mic gest. Orice salut este o formă de politeţe, dar nu implică acelaşi grad de cordialitate. Să ştii să saluţi este, într-adevăr, dovada că ştii să respecţi uzanţele. Dincolo de ritual, vânzătorul trebuie să transmită mesaje de sinceritate, deschidere, încredere, prietenie, siguranţă.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Piata Tinta si Prezentarea Produsului.doc