Documente publicate de Leonid Șerban
Leonid Șerban
6 documente publicate în Biblioteca RegieLive
Hardware
Argument Hardware-ul este partea fizică a unui sistem informatic, spre deosebire de software, care este partea logică - cea care comandă hardware-ul prin intermediul unor programe (aplicaţii, sisteme de operare şi drivere) şi de datele asupra cărora operează respectivul sistem de calcul. Cuvântul este un cuvânt... citește mai departe
Instalarea fizică și configurarea unităților PC
Argument Metodele de instalarea a unităţilor de hard-disc,a unităţilor optice(CD/DVD), a unitaţilor de dischetă şi a unităţilor de bandă magnetică se face de la pregătirea componentelor şi configurarea jumperelor până la instalarea cablării efective şi montarea fizică. Am detaliat o serie de probleme de... citește mai departe
Rețele Locale de Calculatoare
Cap.I. Definirea unei reţele O reţea este un grup de două sau mai multe care partajează în mod inteligent dipoyitive hardware sau software. O reţea poate fi mică şi simplă ca două calculatoare care partajează imprimanta şi unitatea de CD-ROM ataşată la unul dintre ele, sau mare cât cea mai mare reţea din lume:... citește mai departe
Subsistemul Audio
Cap.I. Adaptoare audio timpuri pentru PC Cand au fot prezentate primele adaptoare la sfarşitul aniilor ’80 de către companii precum AdLib, Roland si Creative Labs, ele ţinteau strict un public iubitor de jocuri. Din productia pe 1989, placa Game Blaster de la Creative labs costa peste 100 USD, doar suporta doar o... citește mai departe
Module de Memorie
Argument Arhitectura unităţii centralede prelucrare (CPU)şi a plăcii de bază (setul de cipuri)determina capacitatea memoriei fiyice a sistemului, precum şi tipurile şi formele de memorie care pot fi instalate. În decursul anilor, au existat două schimbări importante în ceea ce periveşte memoria calculatoarelor:... citește mai departe
Specificațiile Procesoarelor
Cap.I. Magistrala de date Toate procesorle moderne de la primul Pentium până la Pentium 4, Athlon şi chier Itanium, au magistrala de date pe 64 de biţi (8 octeţi). Prin urmare ele pot transfera simultan 64 de biţi de spre sau dinspre seturi de cipuri de pe placa de bază sau memoria sistemului. Puteţi înţelege mai... citește mai departe