Lumea virtuală a jocurilor

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Psihologie
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 27 în total
Mărime: 2.91MB (arhivat)
Publicat de: Ducu Moraru
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Darescu Cosmin

Extras din proiect

Istoria jocurilor virtuale

“Parintele” jocurilor pe calculator este considerat A.S.Dougls care in 1952 a prezentat la University of Cambridge jocul Tic-Tac-Toe in varianta grafica

1958 William Higinbotham creaza o forma rudimentara a tenisului pe calculator folosind ca display un osciloscop

Jocul a avut două controlere, un buton pentru controlarea traiectoriei si unul pentru a da “mingea” peste fileu.

A fost primul joc ce se putea juca in doi.

1962 Steve Russell a creat Spacewar!

Jocul a fost modificat ulterior de studenti care au adaugat caracteristici cum ar fi capacitatea de hiperspatiu si efectele gravitatiei.

Jocul este jucat in doi, unul impotriva celulilalt.

Fiecare controleaza o nava spatiala, si trebuie sa indeplineasca diferite misiuni.

Jocurile electronice au devenit o parte integranta a vietii de zi cu zi a milioane de oameni si o componenta importanta a industriei de divertisment.

Jocurile video continua sa fie o sursa generatoare de venituri, ce a depasit incasarile Hollywood-ului

In ciuda aparentei de divertisment, jocurile au devenit o afacere de zeci de miliarde de dolari pe an.

Consolele si accesoriile dedicate acestora reprezinta 61% din totalul vanzarilor de electronice de pe

piata americana

Jocurile pentru PC nu reprezinta decat 14% din totalul vanzarilor

Daca in SUA si Japonia, jocurile mobile si de pe console sunt la putere, in Europa PC-ul detine inca un rol important

Piete precum Marea Britanie si Germania fiind inca dominate de titlurile de jocuri dedicate PC-urilor.

Conținut arhivă zip

  • Lumea Virtuala a Jocurilor.ppt

Alții au mai descărcat și

Mediul virtual, noile tehnologii și efectul lor asupra personalității tinerilor

INTRODUCERE Mediul virtual se află în centrul vieților noastre și care ne influențează alegerile din viața de zi cu zi,modul de comunicare cu...

Empatia

O mare varietate de definitii si metafore au fost oferite de literature de specialitate cu privire la empatie, incluzand: “Empatia este eul...

Neuropsihologia Atenției

NEUROPSIHOLOGIA ATENTIEI Exista numeroase puncte de vedere care ar putea fundamenta o teorie moderna a procesului atentiei. În decursul istoriei...

Comportamentul Social

Pentru o mai buna intelegere a subiectului propus vom face mai intai cateva precizari necesare pentru constructia interioara a lucrarii. In primul...

Te-ar putea interesa și

Copiii și Internetul de la Siguranță și Protecție la Utilizarea Internetului în Procesele Educaționale

Introducere Internetul, această tehnologie de ultimă oră care pătrunde din moment în moment tot mai aprig în vieţile noastre, tinde să cuprindă...

Securitatea Informațiilor la Dispozitive Mobile

INTRODUCERE În ziua de azi, a fi informat reprezintă o caracteristică a celor care ies învingători în orice domeniu. Informaţiile sunt foarte...

Pubicitatea în cadrul comerțului electronic

INTRODUCERE O data cu primele inventii menite sa-i usureze munca, omul a observat ca folosindu-le, poate produce mai mult, mai repede si mai bine....

Humanitas

1 Despre Humanitas Fondată în 1990 de Gabriel Liiceanu, Editura Humanitas a devenit în decurs de optsprezece ani Grupul Humanitas, un holding...

Spirala tăcerii

Spirala tacerii este o stiinta politica si o modalitate de comunicare in masa, teorie initiata de catre savantul Elisabeth Noelle- Neuman. Teoria...

Plan de Afaceri MetaStasis

Nume firma: MetaStasis Forma de organizare: S.R.L. Obiect de activitate: Productia, distributia si comercializarea de software Capital social:...

Bazele ciberneticii - modele de creștere ale rețelelor sociale complexe

Modele de creştere ale reţelelor sociale complexe Reţeaua socială O reţea socială este o hartă a relaţiilor dintre indivi ce indică modurile în...

Prevenția dependenței de internet în rândul copiilor

Invatatorii de la Scoala Generala nr.3 din Cluj-Napoca au observat la elevii din clasele I-IV o serie de comportamente ingrijoratoare : nu mai...

Ai nevoie de altceva?