Cuprins
- 1. Prezentarea sistemului informatic
- 1.1. Descrierea generală a sistemului informatic
- 1.2. Specificarea cerinţelor
- 1.2.1. Diagrame detaliate ale cazurilor de utilizare
- 1.2.2. Descrierea textuală a cazurilor de utilizare
- 2. Analiza sistemului informatic
- 2.1. Diagrame de activitate
- 2.2. Diagrama de clase
- 2.3. Diagrame de interacţiune
- 2.4. Diagrame de stare
- 2.5. Rafinarea diagramelor UML
- 2.6. Diagrame de procese şi colaborare în BPMN
- 3. Proiectarea sistemului informatic
- 3.1. Diagrama de clase detaliată
- 3.2. Proiectarea bazei de date
- 3.3. Proiectarea interfeţelor utilizator
- 3.4. Diagrama de component
- 3.5. Diagrama de desfăşurare
- 4. Implementarea sistemului informatic
- 4.1. Tehnologii utilizate în implementare
- 4.2. Prezentarea pe scurt a funcţionalităţii sistemului
Extras din seminar
1. Prezentarea sistemului informatic
1.1. Descrierea generala a sistemului informatic
Scopul proiectului este realizarea unei aplicatii informatice pentru gestiunea vanzarilor dintr-o societate comerciala. Managerul societatii poate sa caute, sa adauge , actualizeze si sa stearga produse in baza de date. La adaugarea unui nou produs in stoc se vor completa codul produsului, denumirea, modelul, marca, cantitatea si pretul acestuia.Cand clientul doreste sa realizeze o comanda acesta va fi retinut in baza de date a societatii impreuna cu produsul comandat pentru a sti preferintele in materie de produsele solicitate si la o comanda viitoare sa poate fi satisfacut cu usurinta, dar si pentru a-i putea furniza informatii despre ofertele companiei. Se vor retine informatii cu privire la numele si prenumele clientului, adresa pentru situatia in care comanda trebuie distribuita la domiciliu, numarul de telefon precum si adresa de email (daca este cazul). Aceste informatii, la fel ca si in cazul produselor pot fi cautate, sterse sau actualizate. Clientilor fidel li se acorda la fiecare comanda mai mare de 250 de lei un punct in cont. La fiecare 3 puncte cumulate, acesta primeste din partea societatii un voucher in valoare de 50 de lei, pe care il poate folosi timp de 30 de zile de la primirea lui pentru orice fel de produs achizitionat. Plata comenzii se poate face cash sau cu cardul. Dupa ce clientul isi alege produsele dorite, vanzatorul ii elibereaza bonul fiscal ce contine codul bonului, denumirea produsului/produselor cumparate, pretul fiecarui produs, precum si totalul de plata. In cazul in care clientul este nemultumit din diverse motive de produsele achizitionate acesta le poate returna in maxim 30 de zile de la data cumpararii lor, iar acesta isi poate primi banii inapoi.
Preview document
Conținut arhivă zip
- diagrame visual
- .vpprefdata
- dictionary
- user.lx
- LayoutPerspectiveData
- ARYisCCGAqAKbwca.jpeg
- ARYisCCGAqAKbwca.lod
- ARYisCCGAqAKbwcaM.lod
- i278sCCGAqAKbwcX.jpeg
- i278sCCGAqAKbwcX.lod
- i278sCCGAqAKbwcXM.lod
- L7yCsCCGAqAKbwcY.jpeg
- L7yCsCCGAqAKbwcY.lod
- L7yCsCCGAqAKbwcYM.lod
- Tb9isCCGAqAKbwcb.jpeg
- Tb9isCCGAqAKbwcb.lod
- Tb9isCCGAqAKbwcbM.lod
- _C4AVxKD.AACAQOE.jpeg
- _C4AVxKD.AACAQOE.lod
- _C4AVxKD.AACAQOEC.lod
- _C4AVxKD.AACAQOEM.lod
- _C4AVxKD.AACAQOEMC.lod
- nicknames
- NickNameIndexing.xml
- treestates
- ProjectTreeStateIndexing.xml
- .systemproject.vpp
- .systemproject.vpp.bak_000f
- .vp.preference
- .lock
- activitate_andreea.vpp
- diagramaclase_proiect.vpp
- diagramaclase_proiect.vpp.bak_000d
- diagramaclase_proiect.vpp.bak_001f
- diagramaclase_proiect.vpp.bak_002d
- diagrama_activitate.vpp
- diagrama_activitate.vpp.bak_000f
- diagrama_activitate.vpp.bak_001d
- diagrama_clase_detaliata.vpp
- diagrama_clase_detaliata.vpp.bak_000f
- diagrama_CU.vpp
- diagrama_CU.vpp.bak_000f
- diagrama_interactiune.vpp
- diagrama_interactiune.vpp.bak_000f
- diagrama_stare.vpp
- diagrama_stare.vpp.bak_000f
- printscreen
- BPMN_COLABORARE (1).jpg
- BPMN_Proces.jpg
- diagrama CU.jpg
- diagrama de stare.jpg
- diagrama_clase_detaliata.jpg
- diagrama_interactiune_societate.jpg
- Sisteme informatice.docx