Algoritmi în Programare

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Calculatoare
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 1299
Mărime: 35.11KB (arhivat)
Publicat de: Ianis Manea
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ghilic Stoica
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCUREŞTI FACULTATEA DE CIBERNETICĂ, STATISTICĂ ŞI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Cuprins

  1. I.PREZENTAREA TEMEI 3
  2. II.PREZENTAREA MENIULUI 4
  3. III.DESCRIEREA SUBPROGRAMELOR 4

Extras din proiect

I.PREZENTAREA TEMEI

Aplicaţia realizată este folosită pentru gestiunea stocurilor de medicamente dintr-- farmacie.

Prelucrările aplicaţiei folosesc - colecţie de date externă: un fişier binar organizat relativ.

Pentru memorarea datelor din fişierul aplicaţiei au fost definite ca structuri de date interne două tipuri de articole: medicament şi data.

Structura logică a articolelor MEDICAMENT din fişierul binar este:

Semnificaţie Indicator stare Denumire medicament Cantitate Categorie Observaţii- u.m. mod de prezentare Termen valabilitate Preţ –producător i

Pr1 Pr2 Pr3

Codificare is denumire cantitate categorie obs valabilitate

Tip int Char[30] int Char[20] Char[45] data float float float

typedef struct{

int is;

char denumire[30],categorie[20],obs[45];

int cantitate;

float pret_u[3];

data valabilitate;

} medicament;

Structura logică a articolelor de tip DATA este:

Semnificaţie/Codificare zi luna an

Tip int int int

typedef struct{

int zi,luna,an;} data;

Pentru articolele de tip medicament cheia relativă este cod_medicament.

Aplicaţia realizează următoarele operaţiuni:

- Crearea fişierului şi popularea acestuia

- Adăugarea de noi înregistrări

- Validarea datelor introduse de la tastatură

- Consultare de date din fişier

- Ştergere de înregistrări

- Actualizarea datelor din fişier

II.PREZENTAREA MENIULUI

III.DESCRIEREA SUBPROGRAMELOR

Funcţia nr_art:

- Determină numărul de articole dintr-un fişier

- Primeşte ca parametrii fişierul şi dimensiunea tipul de articol memorat în fişier

- Algoritmul este următorul:

- Se poziţionează cursorul la sfârşitul fişierului

- Se foloseşte funcţia ftell pentru a determina numărul de octeţi

- Se calculează numărul de acticole ca raport între numărul de octeţi şi dimensiunea unui articol

- Se repoziţionează cursorul la începutul fişierului

- Se returnează numărul de articole din fişier

- Codul sursă este următorul:

int nrart(FILE *f,int p)

int l,n;

fseek(f,0,SEEK_END);

l=ftell(f);

n=l/p;

fseek(f,0,0);

return n;

Preview document

Algoritmi în Programare - Pagina 1
Algoritmi în Programare - Pagina 2
Algoritmi în Programare - Pagina 3
Algoritmi în Programare - Pagina 4
Algoritmi în Programare - Pagina 5
Algoritmi în Programare - Pagina 6
Algoritmi în Programare - Pagina 7
Algoritmi în Programare - Pagina 8
Algoritmi în Programare - Pagina 9
Algoritmi în Programare - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Algoritmi in Programare.docx

Te-ar putea interesa și

Algoritmi în Programare - Gestiunea unui Magazin Vestimentar

Prezentare proiect Tema proiectului: Sa se realizeze in limbajul C un program multifunctional pentru gestiunea fisierelor. Fisierul principal...

Algoritmi de Calcul

Capitolul I Sistem Informaţional – Sistem Informatic I.1. Sistemul Informaţional. Un sistem poate fi privit ca un ansamblu de elemente...

Proiectarea unui sistem de acționare cu motor de curent continuu

INTRODUCERE SISTEME DE ACȚIONARE ELECTRICĂ. GENERALITĂȚI Un sistem de acționare electrică reprezintă o mulțime de obiecte interconectate și...

Introducere în cercetări operaționale

Cap 1. Introducere in Cercetari Operationale: In cadrul problemelor de programare matematica, un interes aparte li se acorda acelora care sunt...

Proiect algoritmi în programare - gestiune firmă impresariat

„Alex&Asociații .co” este o firmă de impresariat cu tradiție în România și cu extindere rapidă în exterior, care dorește să gestioneze date despre...

Algoritmi și Structuri de Date

Introducere: Semiotica se ocupã cu studiul semnelor în natura si în societate. Semnul nu este o calitate în sine a unui obiect, ci o functie pe...

Scheme logice

INTRODUCERE De la apariţia ei şi pînă astăzi informatica aparţinea în mare parte persoanelor cu înclinaţii spre științe exacte. Aceasta deoarece...

Proiect Algoritmi în Programare - Gestiunea Procesului de Creare a unui Film

Agenţia “All stars”, care finanţează crearea filmelor de lung metraj pentru consumatorul curent de filme artistice, doreşte să gestioneze date...

Ai nevoie de altceva?