Caiet de practică la Pensiunea Vital

Cuvinte : 607
Mărime: 8.96KB (arhivat)
Puncte necesare: 6
Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir Facultatea de Management Turistic şi Comercial

Extras din proiect

Data / Ziua Activitatea desfăşurată Îndrumator

17.05.2010

Ziua 1 Am parcurs un traseu de aproximativ 400 km până în Chilia Veche, unde se află Pensiunea Vital. Aici am cunoscut personalul şi am vizitat pensiunea. Cartacuzencu Carmen

18.05.2010

Ziua 2 Am participat la pregatirea camerelor pentru turişti (schimbat lenjeria, prosoapele, aspirat, curăţarea şi igienizarea băilor etc.) Cartacuzencu Carmen

19.05.2010

Ziua 3 Am ajutat la crearea listei de cumpărături, apoi am mers împreună cu administratorul pensiunii în Tulcea pentru a cumpăra toate cele necesare. Cartacuzencu Tudor

20.05.2010

Ziua 4 Am preluat mesajele şi am răspuns întrebărilor unor potenţiali turişti care doresc să se cazeze la pensiune.

Am întampinat turiştii sosiţi la pensiune, le-am prezentat camerele în care se vor caza şi am ajutat la servirea cinei turiştilor. Cartacuzencu Carmen

21.05.2010

Ziua 5 Am asistat şi ajutat la activităţile desfasurate în restaurant pentru servirea micului dejun şi a prânzului (am pregătit masa, am servit turiştii, am debarsat mesele, am ajutat la spălarea veselei) Cartacuzencu Carmen

24.05.2010

Ziua 6 Am asistat şi ajutat la activităţile desfăşurate în restaurant pentru servirea micului dejun şi a cinei (am pregătit masa, am servit turiştii, am debarsat mesele, am ajutat la spălarea veselei etc.) Cartacuzencu Carmen

25.05.2010

Ziua 7 Am ajutat la pregatirea şi servirea micului dejun turiştilor. Cartacuzencu Carmen

26.05.2010

Ziua 8 În incinta pensiunii există un magazin cu produse alimentare, băuturi etc dedicat în principal locuitorilor din zonă. Aici am aranjat marfa pe rafturi, am făcut ordine în magazin şi am vândut produse clienţilor . Cartacuzencu Tudor

27.05.2010

Ziua 9 Am desfăşurat aceeaşi activitate ca în ziua precedentă. Cartacuzencu Tudor

28.05.2010

Ziua 10 Timp de şase ore am asistat la activităţile directorul în desfăşurarea contabilităţii.

După cum urmează: preluarea facturilor de la furnizori (energie electrică, cablu Tv etc. ) şi prelucrarea acestora în evidenţele contabile; verificarea exactităţii înregistrărilor făcute în contabilitate, cât şi a calculelor efectuate ;plăţi efectuate către furnizori; urmărirea situaţiilor încasărilor din peniune ( rapoartelor cu situaţia încasărilor din cazare, mese, etc. ) Cartacuzencu Tudor

Preview document

Caiet de practică la Pensiunea Vital - Pagina 6

Conținut arhivă zip

• Caiet de Practica la Pensiunea Vital.doc

Alții au mai descărcat și

Practică pensiune - Casa Reims Brașov

Capitolul I Prezentarea firmei I.1: Denumirea, localizarea Pensiunea Casa Reims, este o unitate de patru margarete, fiind o componentă a firmei...

Practică pensiune

CAPITOLUL I 1.1. PREZENTAREA PENSIUNII VLAHIA INN, MOIECIU DE SUS În inima munţilor, între Piatra Craiului şi Bucegi, unde peisajele par...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Raport practică de licență - SC Oldinex Tur

INTRODUCERE Pentru a obține titlul “licențiat în domeniu”, in conformitate cu Legea Învățămîntului, adoptată de guvernul Republicii Moldova din...

Caiet de practică - La Bucovineanca

Sinteza raportului Motivare Pentru a efectua stagiul de practica al Masterului Turistic Hotelier, din anul II, am hotarat sa aplic pentru...

Stagiu de Practica Extensiunea UAIC la Bălți

1. Prezentarea obiectivelor proprii în efectuarea stagiului de practică, relaţionat cu programa de studii şi specializarea urmată (ECTS)...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Lucrare de practică - Casa Ungurească Brașov

1.1. Date de identificare a restaurantului „Casa Ungureasca” Numele firmei : SC SUPER GASTRO SRL Forma juridica : Societate cu raspundere...