Proiectele din domeniul Calculatoare - pagina 16 din 44

Multimetru Virtual

1. TEMA DE PROIECTARE Se va realizat un multimetru virtual care măsoara curenţi continui şi alternativi în domeniul: 0-5A c.c. ,0-5A c.a. şi tensiuni continui şi alternative în domeniul:0-10V u.c. ,-5 +5V u.a. Pentru măsurarea curentului se vor folosi şunturi rezistive. Acest instrument virtual va fi realizat în... citește mai departe

91 pagini 10 puncte Cuprins Extras Preview

Aparat virtual pentru trasarea caracteristicilor tranzistoarelor

TEMA LUCRARII Se va realiza un aparat virtual pentru trasarea caracteristicilor de iesire ale tranzistoarelor. Tensiunea de polarizare va fi de maxim 10V iar curentul absorbit de montajul de testare, pe fiecare punct de intrare, max. 5mA. Circuitul in care este montat tranzistorul, a carui caracteristica se... citește mai departe

63 pagini 9 puncte Cuprins Extras Preview

Proiectarea unei Baze de Date în Visual FoxPro

CAPITOLUL 1. ASPECTE GENERALE PRIVIND SISTEMELE DE GESTIUNE A BAZELOR DE DATE 1.1 Introducere Fiecare organizaţie lucrează cu un număr mai mic sau mai mare de documente şi date. Unele date se află în arhive, altele în circulaţie, unele sunt create în interior, altele în exterior. Indiferent de forma, conţinutul... citește mai departe

35 pagini 9 puncte Cuprins Extras Preview

Proiectarea unui automat de cafea în manieră RTL

Cerinte: Se cere proiectarea unui automat de cafea in maniera RTL. Toate băuturile costă 10 lei ; Mijloacele de plată sunt : - bancnotă e 10 lei ; - monedă de 5 lei ; - monedă de 1 leu ; Automatul va fi conectat la un dispozitiv de afisare de tip LCD. Pentru retinerea sumei introdusa de clientul automatului,... citește mai departe

6 pagini 9 puncte Extras Preview

Proiect Concepte Fundamentale ale Limbajelor de Programare

Descrierea problemei: Se va realiza integrarea simbolică în raport cu o variabilă. Se permite citirea expresiei de integrat într-o formă mai uşor interpretabilă de program (forma prefix). Se va urmării tratarea cazurilor cât mai general posibile. Exemplu: 2*X rezultă X^2+C. Consideraţii teoretice: Pentru... citește mai departe

10 pagini 5 puncte Extras Preview

Proiectarea unui Suport Software pentru Gestionarea Stocurilor dintr-un Magazin

Capitolul I. ARGUMENTAREA TEMEI 1.1 Prezentarea temei Lucrarea oferă o analiză a modalităţilor practice de utilizare a instrumentelor informatice pentru elaborarea sistemelor de gestionare a stocurilor dintr-un anumit magazin. Aplicaţia poate fi utilizată pentru evaluarea stocurilor de mărfuri dar şi pentru... citește mai departe

56 pagini 11 puncte Cuprins Extras Preview

Dezvoltarea unui portal web destinat gestionării comenzilor online pentru achiziția de produse farmaceutice și nonfarmaceutice de către farmacii

1. Definirea si descrierea problemei: rol, utilitate, public tinta etc. Proiectul abordat in cele ce urmeaza este consecinta directa a optimizarii procesului de business de comanda marfa clienti a unei companii de import, furnizare si distributie de produse farmaceutice si non-farmaceutice (Mediplus S.R.L).... citește mai departe

24 pagini 8 puncte Cuprins Extras Preview

Bill Gates - geniul din spatele imperiului Microsoft

1.Introducere Bill Gates este unul dintre cele mai sonore nume din lume. Este cunoscut în primul rând ca şi creator al imperiului Microsoft, cel care a revoluţionat practic utilitatea şi folosirea unui calculator, dar şi ca fiind cel mai bogat om din lume, a căruia avere depăşeşte 50 miliarde de dolari. Atât de... citește mai departe

29 pagini 9 puncte Cuprins Extras Preview

Gestiunea Comenzilor la un Magazin

Prezentarea tehnologiei I.I DHTML DHTML sau Dynamic HTML este un nou set de abilităţi care au fost încorporate în Microsoft Internet Explorer 4.0 si versiunile care l-au succedat. DHTML permite schimbarea dinamică a conţinutului si modului deafişare a unei pagini HTML. Dinamic HTML permite creare de pagini... citește mai departe

54 pagini 8 puncte Cuprins Extras Preview

Gestiunea unei firme de închirieri costume copii - bază de date Access

Am conceput o bază de date care se numeşte « Gestionarea Unei Firme de Inchirieri Costume-copii» şi esterealizată înMicrosoft Access. Proiectul este conceput astfel încât să-i permită utilizatorului să ţină o evidenţă clară a modelelor inchiriate,a clientilor ce au apelat la serviciile firmei,a perioadelor de... citește mai departe

7 pagini 7 puncte Extras Preview

Proiect informatică pentru afaceri

Introducere Scoala Generela Particula cu clasele I-VIII „Otilia Cazimir” din judetul Vrancea reprezinta o unitate de invatamant de prestigiu pe plan local. Pregatirea, devotamentul si seriozitatea cadrului didactic s-au reflectat in rezultatele deosebite ale elevilor scolii. Scoala si-a creat renumele si prin... citește mai departe

12 pagini 10 puncte Cuprins Extras Preview

Perfecționarea sistemului informațional

În societatea moderna, sistemele informationale, în general si cele bazate pe tehnologie computerizata, în special, impun acceptarea ideii ca producerea informatiei este un domeniu de sine statator. Se estimeaza ca, spre exemplu, domeniile producerii si distribuirii informatiei detin o pondere de peste 30% din... citește mai departe

19 pagini 7 puncte Extras

Proiectare asistată de calculator

I. PREZENTAREA AMPLIFICATORULUI SI SCHEMA ELECTRICA a) Tema proiectului consta in proiectarea unui amplificator audio cu minim doua tranzistoare. b) Schema electrica desenata in Orcad Capture cu nodurile amplasate in vederea realizarii simularilor in PSpice. Programul in PSpice: R3 4 3 1.24k R2 0 2 100k R4 0... citește mai departe

14 pagini 7 puncte Extras Preview

Soft pentru Algoritmi Fundamentali de Determinare a Unui Flux de Cost Minim

“Diferența dintre școală și viață? În școală, înveți o lecție, apoi dai un test. În viață, ai de dat un test care te învață o lecție.” (Tom Bodett) CUVÂNT ÎNAINTE Scopul acestei lucrări este cercetarea și programarea algoritmilor pseudopolinomiali referitoare la problemele de flux de cost minim. Aceste... citește mai departe

84 pagini 11 puncte Cuprins Extras Preview

Realizarea unui Site - Pisici

Capitolul 1. Introducere în HTML 1.1 Noţiuni generale HyperText Markup Language (HTML) este un limbaj de marcare utilizat pentru crearea paginilor web ce pot fi afişate într-un browser (sau navigator). HTML este o formă de marcare orientată către prezentarea documentelor text pe o singura pagină, utilizând un... citește mai departe

60 pagini 10 puncte Cuprins Extras Preview

Proiectarea Sistemeor cu Multiprocesoare - ATV Robot Line Follower cu ATmega 16

ATmega 16 este un microcontroler CMOS de 8 – biţi de mică putere bazat pe arhitectura RISC AVR imbunataţita. Dispune de un set de 131 instrucţiuni şi 32 de regiştri de uz general. Cele 32 de registre sunt direct adresabile de Unitatea Logica Aritmetica (ALU), permiţând accesarea a doua registre independente intr-o... citește mai departe

14 pagini 8 puncte Extras Preview

Sisteme Expert

1. Identificarea problemei: Directorul economic al unei societăţi doreşte să fie informat asupra eficienţei cheltuielilor cu personalul pentru a se vedea care sunt costurile salariale. Pentru aceasta se foloseşte de valoarea diverşilor coeficienţi de elasticitate care sunt aplicaţi în cazul cheltuielilor cu... citește mai departe

13 pagini 7 puncte Extras Preview

Sisteme de instruire interactivă - exemplul unei aplicații de E-Learning - modelul AEL-Siveco

INTRODUCERE Motto:”Este imposibil ca elevii sa învete ceva cât timp gândurile lor sunt robite şi tulburate de vreo patimă. Întreţineţi-i deci într-o stare de spirit plăcută, dacă vreţi să vă primească învăţăturile. Este tot atat de imposibil să imprimi un caracter frumos şi armonios într-un suflet care tremură,pe... citește mai departe

15 pagini 8 puncte Extras Preview

Caiet de practică

1 Studiu documentatie asamblare PC În cele ce urmează vor fi prezentate componentele unui calculator - Procesor - Cooler - Placa de baza - Placă video - Placă de reţea si modem-ul - Memoria RAM - Hard-disc - Sursa de alimentare - Carcasa - Unitati optice(CD-ROM,DVD) - Monitor - Placa de sunet -... citește mai departe

69 pagini 9 puncte Cuprins Extras Preview

Proiect Unitatea Aritmetico-Logica

Unitatea aritmetico-logica (UAL sau ALU) Cel care a propus conceptul de unitate aritmetico logic (ALU) este matematicianul John Von Neumann (modelul von Neumann) în 1945, considerând ca orice computer va avea de executat operatii matematice de baza (adunare, scadere, înmultire, împartire) deci calculatorul trebuie... citește mai departe

17 pagini 9 puncte Extras Preview

Bazele informaticii - evidența salariilor

1.CONSIDERENTE TEORETICE. 1.1 DEFINITIA SALARIULUI. IMPOZITE SI TAXE Salariul reprezinta, intr-o expresie foarte generala, pretul fortei de munca. Definitia legala a salariului o regasim insa in Codul muncii[1] , astfel: "salariul reprezinta contraprestatia muncii depuse de salariat in baza contractului individual... citește mai departe

31 pagini 6 puncte Cuprins Extras Preview

Implementarea modelului cascadă - waterfall

Tunelul Şeican a intrat în Cartea Recordurilor pentru cel mai lung tunel feroviar din lume având o lungime totală de 53,85 km, din care partea submarina masoară 23,3 km. Este situat în nordul Japoniei pe magistrala feroviară Şhinkansen. MODELUL CASCADĂ Tunelul a fost construit după implementarea modelului... citește mai departe

20 pagini 6 puncte Extras Preview

Implementarea unei rețele - SC Remedio SRL

DETALII DESPRE FIRMA SC Remedio S.R.L. este o companie cu capital 100% românesc şi a luat fiinţă in anul 2000. Deşi este o companie relativ tânără, a reuşit să ajute piaţa să-şi conştientizeze şi să-şi definească nevoile într-un sector socio-economic aproape neglijat, cel puţin la începuturi, în ciuda implicaţiilor... citește mai departe

9 pagini 6 puncte Extras Preview

Dispozitive periferice de întrare

ARGUMENT Un calculator, numit si computer sau ordinator, este o masină de prelucrat date si informatii conform unei liste de instructiuni numită program. Calculatoarele care sunt programabile liber si pot, cel putin în principiu, prelucra orice fel de date sau informatii se numesc universale (engleză general... citește mai departe

34 pagini 8 puncte Cuprins Extras Preview

Calculatoarele

ARGUMENT Se spune că „omul cât trăieşte învaţă”.O dovadă în acest sens este imensul interes pe care îl prezintă cursurile de iniţiere în calculatoare cu zeci şi sute , chiar mii de adulţi Ei urmează aceste cursuri pentru a se instrui într-un domeniu nou , pentru a se perfecţiona în profesie , sau pur şi simplu... citește mai departe

31 pagini 6 puncte Cuprins Extras Preview