Toate documentele din domeniul Calculatoare - pagina 8 din 132

Rețelistică

1960 - Paul Baran, Donald Davies, Joseph Licklider au publicat independent primele articole ce descriau ideea construirii reţelelor de calculatoare 1969- 1980 Proiectul ARPANET 1970 - cercetări (Moore) Industria calculatoarelor şi a comunicaţiilor devine interesată de zona reţelelor de calculatoare. Industria... citește mai departe

174 pagini Gratis Extras

Tehnici avansate de programare

Capitolul 1. Algoritmi. Elemente de analiză a complexităţii algoritmilor 1.1. Algoritmi. Recapitulare Etapele rezolvării unei probleme cu calculatorul: 1. Analiza problemei 2. Elaborarea algoritmului de rezolvare a problemei / alegerea unui algoritm deja existent Modalități de descriere a algoritmului: - în... citește mai departe

70 pagini Gratis Cuprins Extras Bibliografie Preview

Rețele de calculatoare

Geografic LAN - interconectează host-uri aflate la distanţă de câţiva km MAN - interconectează dispozitive aflate la câteva sute de km distanţă WAN - interconectează host-uri care pot fi localizate oriunde pe planetă 2. Topologii Topologie : Full-mesh - legătură directă şi dedicată între fiecare pereche de... citește mai departe

11 pagini Gratis Extras Preview

Tehnici de Data Mining

Caracteristici generale - GNU Octave este un limbaj de nivel înalt, cu facilităţi pentru rezolvarea problemelor de calcul numeric, statistică, grafică etc. - Din anul 1997, GNU Octave este disponibil open-source, în cadrul proiectului GNU Project. - Octave a fost dezvoltat începând cu anul 1988, de către James B.... citește mai departe

46 pagini Gratis Extras Preview

Implementarea unui server de Metin pe FreeBSD 8.2

INTRODUCERE Metin 2 este un MMORPG gratuit dezvoltat de către Ymir Entertainment. Jucătorii trebuie să înainteze în niveluri obținând cât mai multă experiență, prin mai multe metode, să devină din ce în ce mai puternici mărindu-și abilitățile magice, care sunt de două feluri pentru fiecare clasă și au... citește mai departe

19 pagini 7 puncte Extras Preview

Crearea unui joc 3D

Tema proiectului este crearea unui joc 3D,cu ajutorul unui motor grafic. Jocul video este o activitate recreatională care implică unul sau mai mulți jucători,definit printr-un scop pe care jucătorii încearcă să îl atingă și un set de reguli ce determină acțiunile posibile ale jucătorilor.Încă de la apariția... citește mai departe

43 pagini 4 puncte Cuprins Extras Bibliografie Preview

Folosirea metodelor de data mining pentru analiza poluării aerului în Europa

1. Scopul proiectului Poluarea aerului este introducerea chimicalelor, particulelor, materialelor biologice sau a altor materiale nocive in suprafata Pamantului. Poluantii sunt particule din aer si gaze ce apar in concentratii diverse ce pun in pericol sanatatea sau pot fi reprezentati de catre organisme... citește mai departe

18 pagini 7 puncte Cuprins Extras Bibliografie Preview

Mobile learning - Îmbunătățirea colaborării prin dispozitive mobile

Introducere: De ce Mobile Learning? Invatatul ar trebuie sa fie bazat pe interesul natural si pe motivatia de a invata, care ar trebui sa fie sustinuta in clasa (McDevitt si Ormrod, 2013). Piaget (1959) a sustinut invatatul activ prin constructia cunostiintei proprie. Vygotsky (1978) pune accentul pe rolul... citește mai departe

17 pagini 7 puncte Cuprins Extras Bibliografie

Criptogrăfie cuăntică

Principalul punct slab al unui sistem criptografic și de comunicații este acela că orice transmisie securizată poate fi făcută numai după ce cheia de criptare este comunicată în secret printr-un canal de comunicații securizat. Cu alte cuvinte, avem de a face cu un paradox : „ Înainte de a comunica în secret, trebuie... citește mai departe

14 pagini 8 puncte Extras Bibliografie Preview

Rezolvarea problemei rucsacului folosind tehnici de metauristici

Rezumare In aceasta lucrare mi-am propus o metodologie hibrida pentru rezolvarea unei problem de optimizare, mai exact problema rucsacului. Aceasta problema apare in diverse situatii practice, cum ar fi selectarea proiectelor de investitie a bugetului. In general, pentru a rezolva problema aceasta, putem folosi... citește mai departe

14 pagini 8 puncte Extras Bibliografie Preview

Baze de date - Dealer mașini

Introducere In cadrul acestei documentatii sunt descrisi pasii facuti pentru a elabora tema aleasa si a rezolva cerintele asociate temei. Tema: Sa se construiasca o baza de date care sa contina informatii despre un segment din lumea reala, care va fi descris in 1/2-1 pagina si se vor preciza cerintele utilizator.... citește mai departe

17 pagini 9 puncte Extras Preview

Introducere în mobile computing

1. NOŢIUNI GENERALE Progresele din domeniul reţelelor de comunicaţii fără fir au dus la apariţia unei nou domeniu al calculatoarelor, denumit mobile computing, în care utilizatori ce deţin dispozitive portabile au acces la o infrastructură partajată ce nu depinde de locaţia geografică. Acest fapt permite... citește mai departe

14 pagini Gratis Extras Preview

Descrierea structurii microprocesoarelor și a blocurilor sale funcționale

Obiective: Introducere in microprocesoare. Analiza structurii interne. Diferite tipuri de microprocesoare. Echipamente: - Unitate de baza pentru sistemul ISET (sursa de alimentare mod. PSU / EV, suport pentru module Mod. MU / EV, Unitate de control individual Mod. SIS1 / SIS2 / SIS3). MICROPROCESORUL:... citește mai departe

23 pagini Gratis Extras Preview

Contracararea atacului electronic

CAP. 1 CONTRACARAREA ATACUL ELECTRONIC 1.1 NOTIUNI DESPRE ATACUL ELECTRONIC Atacul electronic (EA) este definit ca un ansamblu de masuri care se desfasoara in scopul neutralizarii sau dezorganizarii prin bruiaj, inselare sau distrugere fizica a lucrului echipamentelor si sistemelor electronice ale adversarului.... citește mai departe

12 pagini 7 puncte Cuprins Extras Bibliografie Preview

Noțiuni de matematică folosite la cursul de elemente de grafică pe calculator

Alaturi de folosirea algoritmilor de calcul, pentru a rezolva o problema cu ajutorul calculatorului este necesara modelarea datelor specifice problemei cu ajutorul unor structuri de date. Acestea reprezinta modul de codificare/stocare a datelor in spatiul de memorie al masinii de calcul pe care se executa algoritmul... citește mai departe

71 pagini Gratis Extras Preview

Sisteme de operare

Subiectul 7: (exemplu de raspuns) Folosirea ASLR impiedica rularea de shellcode-uri de pe stiva prin pozitionarea stivei in diverse zone din spatiul de adresa; atacatorul nu poate sti (usor) care este adresa de start a shellcode-ului. Are eficienta in special pe sistemele pe 64 de biti. Pe cele pe 32 de biti se... citește mai departe

74 pagini Gratis Extras Preview

FMEA - FMECA

Probabilitatea aparitiei erorilor si analiza eficacitatii (FMEA) si Moduri de defectare , Efecte si analiza critica (FMECA) sunt metodologii concepute sa identifice potentiale moduri de defectare pentru un produs sau un proces , pentru a evalua riscul asociat cu aceste moduri de esec, pentru a clasifica problemele... citește mai departe

16 pagini 5 puncte Extras Preview

Programare

Scopul lucrarii: Insusirea procedeelor de utilizare a constructiilor elementare a limbajului C destinate calculelor conform formulelor propuse. Insusirea limbajului C: descrierea si declaratia constantelor, variabilelor, functiilor standarde; regulile de notare a expresiilor aritmetice; atribuitorul; modul de... citește mai departe

23 pagini Gratis Extras Preview

Calcul numeric

Fie a ?R =i a* ?R un num[r ,,apropiat" de a. Num[rul a se nume=te valoare exact[ iar a* ?R , aproxima\ie a lui a. }n aceast[ situa\ie vom nota: a ? a* Se nume=te eroare, m[rimea ?a = a - a* Se nume=te eroare absolut[ m[rimea: ? = ?a = a - a* (1.1) Deoarece valoarea exact[ ,,a" este ]n general necunoscut[,... citește mai departe

76 pagini Gratis Extras Preview

POO

Un TDA este constituit atat din date cat si functii, interfata unui TDA fiind conferita de multimea de operatii care se pot efectua asupra datelor Obiectul reprezinta un element (entitate) care se constituie atat din structuri de date (atribute, caracteristici) cat si operatii (actiuni, comportament). Totodata, un... citește mai departe

6 pagini Gratis Extras Preview

Rețele de calculatoare

Introducere Raspandirea informatiilor printre grupurile de calculatoare si utilizatorii lor constituie un sector principal al societatii informationale la ora actuala. Acceptarea calculatorului personal si a retelelor locale in timpul anilor '80 a dus in ziua de azi la capacitatea de-a accesa informatii in baze de... citește mai departe

75 pagini 13 puncte Cuprins Extras Bibliografie Preview

Educațional E-learning Solution

Datorita faptului ca in prezent internetul reprezinta o alternativa modalitate gratuita si permanenta si nelimitata de informare, precum si faptul ca in viitor se preconizeaza o migrare spre online a activitatilor zilnice, in ceea ce priveste educatia, cu atat mai mult o interactivitate sporita intre lectie si... citește mai departe

23 pagini 9 puncte Cuprins Extras Bibliografie Preview

CDS

Capitolul 1 2016-2017 Rezumat •Definirea modelului abstract al calculului concurent. Modelul intreteserii. •Corectitudine •Implementarea modelului in Promela/SPIN si Java 2016-2017 Calcul concurent •Calcul concurent = instrument de abstractizare pentru paralelismul potential. •Program secvential = program... citește mai departe

275 pagini Gratis Extras Preview

Cursuri AIBD

1. Ce este Node? Node este o platformă foarte populară, relativ nouă (a debutat în 2009) pentru dezvoltarea aplicațiilor web. Este al doilea cel mai urmărit proiect pe GitHub (https://github.com/nodejs), are mulți urmăritori/followers pe grupul Google(https://groups.google.com/forum/#!forum/nodejs) și mai mult... citește mai departe

73 pagini Gratis Extras Preview

Rețele de calculatoare

Capitolul I:Introducere Proiectul a fost realizat in Python si are la baza modelul client-server, bazat pe protocolul TCP.Dupa cum stim, intr-o aplicatie exista doua parti importante:partea de client care trimite cereri catre server si o parte de server care primeste cererile si raspunde la acestea.Pentru a... citește mai departe

7 pagini 7 puncte Extras Preview