Toate documentele din domeniul Limbaje de Programare - pagina 24 din 40
Protecția și securitatea informațiilor
Intr-un domeniu in care tehnologia se schimba extrem de rapid, in care lunar sunt lansate pe piata peste 1000 de noi produse, clientul este adesea coplesit de bogatia ofertei şi pandit de riscul de a face o alegere gresita. Cu atat este mai grea situatia celor care trebuie să recomande servicii financiare in vederea... citește mai departe
Sisteme Operare MS-DOS
CD Prescurtare de la CHDIR. Comandă care afişează numele directorului curent sau schimbă directorul curent. Pentru a schimba drive-ul curent, se scrie la prompt litera noului drive (urmată de ':') şi se apasă tasta Enter. Sintaxa: CD Afişează directorul curent de lucru. CD cale Face ca directorul specificat... citește mai departe
Universitatea Virtuală
Aplicaţia “Universitatea Virtuală” simulează o universitate reală în mediul de transmisie electronic, prin implementarea activităţilor adecvate într-un site web. Poate fi accesată prin Internet, iar utilizarea ei nu necesită cunoştinţe noi, utilizatorii putând utiliza orice program destinat navigării pe Internet... citește mai departe
Algoritmi Genetici
Algoritmii genetici fac parte din categoria algoritmilor euristici, ei aplicandu-se cu succes in cazul problemelor ce nu admit algoritmi in timp polinomial. Algoritmii genetici, dupa cum sugereaza si numele, sunt inspirati din natura, mai precis din felul in care prin recombinari genetice se imbunatateste o specie.... citește mai departe
Limbaje de Programare
1. Definirea şi clasificarea limbajelor de programare Limba (DEX) – sistem de comunicare alcătuit din sunete articulate, specifice omului, prin care acesta îşi exprimă gândurile sau dorinţele. Noţiunea de limbaj: este definită ca un sistem pentru comunicare. Limbajele scrise folosesc simboluri (care sunt... citește mai departe
Ordonontare și Coordonare
A. PROBLEME DE ORDONANŢARE ŞI COORDONARE I. INTRODUCERE Se consideră două tipuri de probleme relative la ordinea în care trebuie efectuate o serie de activităţi. În primul caz, referitor la probleme de ordonanţare, obiectivul constă în a găsi ordinea în care trebuie efectuate activitaţi independente ce folosesc... citește mai departe
Proiect - Algoritmi și Structuri de Date
1. TEORIE Sistemul informaţional-informatic Activitatea desfasurata intr-un sistem organizat, in vederea realizarii unui obiectiv poate fi definita ca fiind rezultatul actiunii conjugate, a trei subsisteme ce actioneaza intr-o stransa interdependent si care la randul lor pot fi considerate sisteme: - sistemul de... citește mai departe
Problema comis-voiajorului
Algoritmi nedeterministi : Activitatea unui algoritm nedeterminist se desfasoara in doua etape: intr-o prima etapa “se ghiceste” o anumita structura S ¸si in etapa a doua se verifica daca S satisface o conditia de rezolvare a problemei. Putem adauga “puteri magice de ghicire” unui limbaj de programare adaugandu-i o... citește mai departe
Comenzi Fox Pro
- Create – crea (creaza o noua BD) - Modify structure – modi stru (modifica structura BD) - Use – use (foloseste o BD) - Select – sele () - Browse – brow () - Edit – edit (modifica BD) - Append – appe (adauga mai multe inregistrari la sf. BD) - Append blank – appe blan (adauga o inregistrare goala la sf. BD)... citește mai departe
Ingineria programării - probleme
1. Enunt: Se considera un set de date ale unor elefanti (greutate si coeficient de inteligenta). Se cere sa se gaseasca o secventa cat mai lunga a datelor de intrare astfel incat greutatile sa creasca, iar IQ-urile sa descreasca. Explicatie: La intrare se vor da datele pentru elefanti, cate unul pe fiecare linie.... citește mai departe