Toate documentele din domeniul Limbaje de Programare - pagina 17 din 40
Mid Exam - Oracle
1. Once you have learned how to write programs and build systems, you no longer need any input or involvement from any users, as you are perfectly capable of delivering the systems the business needs and wants. - True. All that perfect systems need are correct programs. - False. Business requirements can and will... citește mai departe
Ce este HTML
Ce este HTML HTML sau HyperText Markup Language este, asa cum o sugerează si definitia, un limbaj de marcare pentru hypertext. Hipertext se referă la modalitatea în care se fac legăturile intre diferite documente HTML. În fapt, hipertext trebuie înteles ca un text mai profund decât un text normal. De exemplu, o... citește mai departe
Ingineria Sistemelor de Programe - Capitolul 3
1. Definirea unui algoritm. Proprietati. Un algoritm reprezintă, în mod uzual, o metodă de descriere a rezolvării unor probleme. Mai exact, un algoritm reprezintă un ansamblu finit de operaţii care se aplică asupra unor informaţii numite mărimi sau date de intrare ale unei probleme in vederea obţinerii unor... citește mai departe
Ingineria Sistemelor de Programe - Capitolul 2
Capitolul II Structuri complexe de date in ingineria programarii 1. Generalitati Variabilele utilizate in Limbajul C/C++, din punct de vedere al alocarii spatiului de memorie necesar sunt de doua feluri: variabile alocate in mod static si variabile alocate in mod dinamic. Variabilele alocate in mod static... citește mai departe
Baze de Date
1. Definitia IP: intelegem prin IP , aceea organizatie care are ca principala responsabilitate realizarea si distribuirea de servicii publice 2. Clasificarea IP: A Dupa nivelul de organizare : a. nivel central si b. nivel local a. nivelul central ca IP : Parlament, Presedentie, Guvern, ministerele Exista Ip : -... citește mai departe
Bazele programării - 20 programe în limbajul C
VECTORI Problema 1 #include <conio.h> #include <stdio.h> /** Se considera doi vectori cu componente reale.Se citeste un numar natural k. Sa se intercaleze in primul vector,dupa pozitia k, tabloul al doilea. **/ void main() { float x[100],y[100]; int k,i,n,m; printf("Introduceti numarul de elemente al... citește mai departe
Analiza multidimensională
SQL Server a fost creat de către Microsoft şi este un DBMS (DataBase Management Systems) de întreprindere care se utilizează de mulţi ani. În noiembrie 2005, SQL Server 2005 a fost lansat, incluzând SQL Server 2005 Express Edition creat anume pentru a concura MySQL. MySQL este o bază de date open-source care are... citește mai departe
Analiza multidimensională
Modelarea (multi)dimensională presupune generarea unui cub OLAP (hipercub/ cub multidimensional), cu ajutorul căruia se poate modela aspectul complex al unor activităţi desfăşurate. Activitatea modelată se va exprima cu ajutorul unor indicatori, ale căror valori vor depinde de o serie de parametrii ai activităţii,... citește mai departe
Ceasul Sistemului Windows
1.Scopul lucrarii: De studiat metodele si principiile de lucru cu timer-ul. 2.Sarcina lucrarii: De scris un program, care realizeaza urmatoarele. - Un ceas digital (ora:min:sec), utilizind timerul pentru reinoirea la fiecare secunda. - Un ceas analogic( de desena ciferblatul si arcele, utilizind primitivele GDI... citește mai departe
Ferestre descendente
1.Scopul lucrarii: De studiat metodele si principiile de lucru cu ferestrele descendente si principiile de prelucrare a mesagelor parvenite de la ferestre descendent. 2.Sarcina lucrarii: De scris un program care afişează trei figuri geometrice. Programul trebuie să prevadă: 1. Trei radio butoane, cu condiţia... citește mai departe
Fișiere în limbajul C
Capitolul I Fisiere in ingineria programarii in C 1.1 Generalitati Un fisier este o multime de informatii referitoare la o clasa de obiecte concrete sau abstracte. De exemplu, multimea informatiilor referitoare la angajatii unei societati comerciale constituie fisierul de personal, multimea informatiilor... citește mai departe
Evidență bibliotecă
Din dorinţa de a lucra mai uşor, oamenii tind să folosească calculatorul în tot mai multe proiecte. M-am gândit la o posibilitate de a ţine evidenţa operaţiilor dintr-o bibliotecă.Am folosit o baza de date in Microsoft Access. O bază de date este un instrument pentru colectarea și organizarea informațiilor. Bazele... citește mai departe
Comunicare în Mediile Electronice
1. Principii de comunicare 1.1 Organizarea unui discurs oral 1.1.1. Structura discursului public În cadrul unui discurs public – scris sau vorbit -, un bun control al structurii acestuia ajută vorbitorul să îşi urmareasca ideea centrala si modul in care urmeaza sa o sustina. In acelasi timp, auditorii vor... citește mai departe
Arhitectura calculatoarelor
1.1. Sistemul de calcul 1.1.1. Definiţii Sistemul de calcul (SC, System Computer sau calculator) este reprezentat de o structură destinată prelucrării datelor. Adesea, un SC este descris prin cele două subsisteme componente: hardware şi sistemul software. Partea hardware constă din toate componentele electronice... citește mai departe
Administrarea Sistemelor Linux
Scurt istoric În anul 1969, cercetătorii Kenneth Thompson şi Dennis Ritchie de la AT&T Bell Labs au început dezvoltarea unui sistem de operare numit UNIX, pe un calculator PDP7. Multe idei din UNIX au fost preluate dintrun sistem anterior, MULTICS. În 1972, sistemul a fost rescris în proaspătul născut limbaj de... citește mai departe
Procese Stochastice
Capitolul 1 Noţiuni preliminare Capitolul cuprinde noţiuni fundamentale din teoria probabilităţilor ce urmează a fi utilizate pe parcursul cursului: probabilitate, proces stochastic, martingal, timp de oprire. 1.1. Spaţiu de selecţie Definiţia 1. Fie Ω mulţimea tuturor rezultatelor posibile ale unui experiment... citește mai departe
Șiruri de caractere în C++
Generalităţi Vectorii de caractere pot fi iniţializaţi la declarare, caracterul nul fiind memorat automat. char vect[11]=“calculator” char vect[]=“calculator” char vect[100]=“calculator” Citirea şi scrierea şirurilor de caractere #include<iostream.h> main() { char a[20]; int i; for(i=0;i<10;i++) cin>>a[i];... citește mai departe
Laboratoare MatLab
CE ESTE MATLAB ? MATLAB este un pachet de programe de înaltă performanţă, dedicat calcului numeric şi reprezentărilor grafice în domeniul ştiinţei şi ingineriei. El integrează analiza numerică, calculul matricial, procesarea semnalului şi reprezentările grafice, intr-un mediu uşor de învăţat şi folosit, în care... citește mai departe
Limbaje de Programare
Notiunea de limbaj: este definita ca un sistem pentru comunicare. Limbajele scrise folosesc simboluri (care sunt caractere) pentru a construi cuvinte. intreg setul de cuvinte formeaza vocabularul limbajului. Modul in care cuvintele pot fi combinate pentru a fi intelese este definit de sintaxa si gramatica... citește mai departe
Gestiunea unei Baze de Date în Mediu QBE
Gestiunea unei baze de date in mediu QBE Se considera o aplicatie de gestionare a stocurilor de materiale consumabile din cadrul unei tipografii. In acest scop, urmeaza sa se creeze o baza de date MS-Access cu numele “Tipografie” alcatuita din trei tabele (tStocuri, tComenzi, tClienti) care constituie baza de date... citește mai departe
BTI
ECHIPAMENTE PERIFERICE TASTATURA SCANNER MONITOR IMPRIMANTA MODEM MOUSE Rol şi funcţii Echipamente periferice de intrare/ieşire au rolul de a asigura comunicarea dintre unitatea centrală şi mediul exterior prin intermediul unor unităţi de interfaţă. Potrivit acestor funcţii, echipamentele periferice se pot... citește mai departe
Funcții
1. Scopul lucrarii Întelegerea si utilizarea modului de a scrie o functie, alta decât functia principala main. 2. Desfasurarea lucrarii 2.1. FUNCTII VOID: Limbajul C++ foloseste doua tipuri de subprograme: - functii void; - functii care întorc o valoare. Scrierea functiilor void : O astfel de functie arata... citește mai departe
Instrucțiunea repetitivă FOR
1. Scopul lucrarii Aplicarea si aprofundarea instructiunii repetitive FOR. 2. Consideratii teoretice În majoritatea limbajelor de programare de nivel înalt, instructiunea for implementeaza structura ciclica cu numar cunoscut de pasi (vezi reprezentarea prin schema logica si pseudocod din capitolul 1). În... citește mai departe
Instrucțiunea While-Do și Do-While
1. Scopul lucrarii Aplicarea si aprofundarea instructiunilor repetitive WHILE-DO si DOWHILE 2. Consideratii teoretice 1. Instructiunea WHILE-DO Aceasta instructiune repeta o structura de program cât timp este îndeplinita o conditie. Forma generala este: while (conditie) { set de instructiuni; } La... citește mai departe
Selecție multiplă prin instrucțiunea Switch-Case
1. Prezentarea noţiunilor teoretice Instrucţiunea switch .. case este o modalitate mai bună de a scrie un program atunci când apar o serie de if else sau atunci când dorim ca utilizatorul să aleagă din mai multe variante posibile. În unele cazuri este necesară o decizie multiplă specială. Instrucţiunea switch... citește mai departe